week 16 voorbij - Reisverslag uit Pineda de Mar, Spanje van susan rood - WaarBenJij.nu week 16 voorbij - Reisverslag uit Pineda de Mar, Spanje van susan rood - WaarBenJij.nu

week 16 voorbij

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg susan

07 September 2008 | Spanje, Pineda de Mar

nog 10 dagen te gaan, afgelopen woensdag me verjaardag gevierd in 35 graden:D lekker johh!!

thuis vieren we het nog een keer echt! en dan nog 2 weken vrij en 1 okt begint school weer..

deze laatste 2 weken heb ik 3 dagen in de week vrij en ga ik de toerist natuurljk uithangen. vrijdag naar girona geweest en een mooie cathedral bezocht en dinsdag waarschijnlijk naar fiqeures. Zal er wel achter komen wat er precies zo mooi aan is:P
woensdag nog een dagje werken, donderdag en vrijdag weer vrij en dan zat. en zon de laatste dagen!
Ennnnnnnnnnnn
dan word t weer tijd om me koffers in te pakken, woeehoeeee:D

zal wel weer even wennen zijn in me eige dorpje..
de dagen zijn totaal anders vergeleken hierzo..

wat ik ga missen is het avond leven hierzo, tot een uur of 12 kan je gerust in je shirtje buiten zitten en is er overal wel iets te doen langs de boulevard...
THuis is alles zo gehaast maar dat heeft ook weer wat: van 7 tot 5 werken en dan eten en dan ´s avonds lekker bankhangen, sporte noem maar op.. dat is hier weer minder:P
maarjaaaaah t is ook nooit goed he:P:P

ik ga zo maar weer ff terug naar me camping, om 9 uur staat t avond eten weer klaar:D

hasta luego!!

• 07 September 2008 - 18:12

Laura:

eetse!!!! :D:D:D

• 08 September 2008 - 16:28

Marian:

Heey suus.. !
    Mijn eerste berichtje volgens mij maar ben niet zo'n bericht plaatser op je site :) Heb alle verhalen gelezen en ben blij als je weer lekker terug in Hoogkarspel bent.
    We hebben je gemist, en we we gaan je terugkomst vieren in Bantam, goed idee???

Liefs Marian