Terug in Nederland!! - Reisverslag uit Hoogkarspel, Nederland van susan rood - WaarBenJij.nu Terug in Nederland!! - Reisverslag uit Hoogkarspel, Nederland van susan rood - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg susan

19 September 2008 | Nederland, Hoogkarspel

Woensdag om half 7 s'avonds vertrokken met de bus en donderdag om 8 uur 's avonds aangekomen in Amsterdam..

Ik had gedurende de rit 2 spaanse chauffeurs en toen ik uiteindelijk helemaal voorin kon zitten begon ik mooi ff te ouwehoere met ze:P...

T is echt gaaf dat je na 4 maanden werken in spanje gewoon een normaal gesprek met ze kan voeren:P en toen kon ik vanaf belgie echt voorin zitten naast de chauffeur, mooi zitten dom kijke:P en spaanse grapjes aanhoren, mmm humor is toch wat minder van ze;)

uiteindelijk vlakbij t eindpunt zie ik 2 van die pittuge oudertjes staan te zwaaien;) haha

en dan ben je zo weer thuis waar me zus en vriendinnen me stonden op te wachten! super thuiskomst met ballonnen en een spandoek:P:P
Thx meiden!!!!!!!!!!!

en nu weer gelijk te feeste in Hoogkarspel:P

op naar me volgende stage plek volgend jaar:D