week 4 - Reisverslag uit Bad Gastein, Oostenrijk van susan rood - WaarBenJij.nu week 4 - Reisverslag uit Bad Gastein, Oostenrijk van susan rood - WaarBenJij.nu

week 4

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg susan

25 Juni 2009 | Oostenrijk, Bad Gastein

Hoii Hoii,

weer een wekelijks verslag..
het is hier nog steeds slecht weer maar de voouitzichten zien er beter uit:)

gister was ik vrij en wilde ik naar Salzburg maar helaas met regen is dat ook niet leuk....

Die avond zijn we naar een Jazz concert geweest, was echt super mooi:D:D
een groep van 5 jongens en 1 ervan had een geweldige stem! echt mooi:D
toch eens wat anders dan Rock of Hiphop of Oldies:P:Phaha

afgelopen week waren alleen maja( eigenares) en ik die de camping draaiende hielden omdat jan een weekende naar het warme Nederland was:P

Die week was er ook een soort hiphop feest hier dus daar zijn we(6 oostenrijkse vrienden:P) maar wezen kijken...
T was een mooi weekend geworden:D:D
happy hour, 2 halen betalen:P bier goot er in;)

En gister even naar huis gebeld om me vader weer een jaartje ouder te feliciteren:D
Net als vorig jaar wilde ik ook even de visite zien via de webcam, altijd leuk die gezellughoid:P

Vandaag ben ik bezig geweest om me zomerhut slaapklaar te maken. 2 weken van Juli is mijn appartement gereserveerd voor gasten dus dan zal ik die weken in een Zomerblokhuis slapen:D
Duss.. vanmiddag even alles aan de kant gezet, schoon gemaakt en nagedacht over hoe ik het zal inrichten:P
Koelkast, tafel's en tv verplaats van de ene hoek naar de andere om zo alles op de gewenste plek te hebben.
Van 2 bedden 1 groot bed gemaakt:D en van een ander bed een grote 'sofabank'gemaakt met 10 grote kussens:D
Wat ik wel mis is me vaatwasser die alleen in me appartement zit,kan niet alle luxe hebben:P

Zoo ik ga nog even avond maaltijd maken want ik kom net weer terug van het zwembad:D

Greetzz,
Suus

  • 26 Juni 2009 - 18:50

    Lilian:

    HE SUUS,

    OP HET MOMENT DAT IK DIT TYP IS ER HIER ONWEER IN DE LUCHT, HET WAS VANDAAG( VRIJDAG DE 26E JUNI) DAN OOK EEN IETWAT BROEIERIG WEER.

    DUS HET ZAT ERIN DAT HET ENIGZINS ROMMELT IN DE LUCHT, HET ZAL WEL WEER OVERWAAIEN.
    WIJ ZIJN BLIJ TE HOREN DAT HET WEER IN OOSTENRIJK IETS BETER WORDT
    AL DIE REGEN, IS VOOR DE CAMPINGGASTEN MET TENTEN OOK NIET LEUK.
    LAURA EN IK NEMEN ONS BADPAK ZEKER MEE EN BIKINI EN DAN GAAN WE LEKKER ZWEMMEN IN JULLIE MOOIE ZWEMBAD,
    DAAR KIJKEN WE NAAR UIT .
    NOU SUSIE IK WENS JE EEN FIJN WEEKEND MET PLEZIER EN TOT DE VOLGENDE KEER,

    JE MAM

  • 30 Juni 2009 - 18:24

    T/Inek:

    Hoi Susan hier weer een berichtje van je tante, Hopelijk is het weer bij jullie wat opgeknapt, durf het haast niet te mailen maar het is hier erg mooi weer , en eet al 3 dagen buiten bij het water heerlijk net een vakantie gevoel. voor de rest gaat het hier ook goed, alleen moet niet hoeven werken met dit weer ,maar helaas het is niet anders .Nou Susan nog veel plezier in het mooie Oosterijk . Gr T/I en O/S.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Bad Gastein

2de jaars stage

Recente Reisverslagen:

16 September 2009

Belangrijk!!:D eigen mobiel nummer

16 September 2009

laatste dag

13 September 2009

week 17, de laatste week

08 September 2009

week 16, de ena laatste week

02 September 2009

week 14 of 15:P en morgen jarig!!!!!!!:D
susan

Actief sinds 15 Mei 2008
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 69914

Voorgaande reizen:

19 November 2017 - 08 December 2017

Sri Lanka via Shanghai

01 Oktober 2016 - 22 Oktober 2016

Rondreis Vietnam

10 Oktober 2015 - 14 Oktober 2015

Toscany Drive

14 April 2012 - 07 Juli 2012

Rondreis Zuid Amerika

21 Mei 2010 - 28 Augustus 2010

Eind stage 3de jaar

17 November 2009 - 22 November 2009

AEHT Dubrovnik

26 Mei 2009 - 17 September 2009

2de jaars stage

16 Mei 2008 - 18 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: