week 16, de ena laatste week - Reisverslag uit Bad Gastein, Oostenrijk van susan rood - WaarBenJij.nu week 16, de ena laatste week - Reisverslag uit Bad Gastein, Oostenrijk van susan rood - WaarBenJij.nu

week 16, de ena laatste week

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg susan

08 September 2009 | Oostenrijk, Bad Gastein

Hoiii HOii,

Allemaal nog bedankt voor de leuke krabbels:D altijd leuk om te lezen als je ver van huis bent:P

Dit is de ena laatste week alweer..
altijd als je terug kijkt gaat de tijd soms te snel..
Vandaag wil ik mijn terug ticket gaan boeken. waarschijnlijk ga ik gewoon weer met de trein terug, want voor het vliegtuih heb ik teveel bagage mee:P:P

In ieder geval vorige week dus mijn verjaardag hier gevierd samen met de eigenares. Toevallig allebei op 3 sep jarig:D gezelliee..
Ik had een pandora steentje met een edelweis erop(ook typisch Oostenrijks)
Zelf had ik een uit eten bon gegeven zodat hun ook eens een avond vrij hebben.

In de avond hadden we dus een Party:P met aantal camping gasten, personeel en vrienden:D was erg gezelligg..
Heb ook vele kaarten via de post gekregen, super leuk:D:D
21 is toch een leeftijd waar je je officieel volwassen op mag noemen(A)

Vorige week zijn we ook begonnen met het slopen van het sanitair. Super gaaf:P
met een boormachine alles er uit gerost:D skoftig mooi was dat!!
5 dagen hard aan gewerkt maar alles is eruit, en de stucadoor kan komen.
Zaterdag was ik vrij en zou ik eigelijkn naar de grootste waterval van de wereld gaan als excursie. De krimmlwasserfal. Helaas ging het niet door.
Toen ben ik samen met een vriendin naar Zell am See geweest om even te shoppen en een SCHULETÜTE voor haar kinderen gekocht. Zon schuletüte is typisch oostenrijks, dan krijgen de kinderen als ze naar de grote school gaan een mega grote puntzak met snoep. Maar ook echt MEGA groot..
Bizar!!

Zondag zou ik dus met haar en de eigenares naar de ReedSee wandelen. Dit is een hoog gebergte en schijnt een super mooie wandeling te zijn:P

Ja hé, we zijn in oostenrijk he, dus er moet worden gewandeld;)

In ieder geval dat ging niet door omdat het weer had gesneeuwt en te gevaarlijk daar boven was.
Toen zijn we naar het Rauris dal geweest en de Kiztlochklam. In deze klam is een schoolklas op een brug gaan staan boven het wilde water en is deze brug afgebroken. 22 overlevende van de 30. Deze vielen in de kloof met rotsen en watervallen. Vandaar dat deze klam eigelijk bekend is geworden..
Al emt al is het een super mooie Kloof om in te wandelen.

Het rauris dal waar we daarna heen gingen was het begin van een pittige wandeling... klimmen,klimmen en nog es klimmen. En daarna een waanzinnig uitzicht tegen besneeuwde bergwanden.
Ik vind t gaaf al zeg k t zelf:P
zon groot stuk land voor je zelf, ik was Heide in de bergen;) haha

Foto´s zet ik zometeen wel op hyves:P

Deze week zal ik nog vaak naar het felsen thermen zwembad gaan omdat mijn abbonnement bijna is afgelopen:P

En dan weer langzamerhand beginnen met inpakken.
Maar ik wil nog even zeggen...
Oostenrijks is niet zoals de meeste denken, alleen maar bergen en geiten en zo rustig..
Want de rust zoek je zelf op. Je moet er zijn geweest eigelijk, weer eens wat anders als aan de middellandse zee;)

Zo, ik ga weer aan het werk(A)

Liefs,
Suus


  • 09 September 2009 - 15:13

    Je Vader:

    de een na laatste week inderdaad, zit je vakantie er weer op. oh nee voor jou was het eigenljk geen vakantie, maar in die periode dat je er was, leek het net of je daar echt 4 maanden vakantie heb gehad, je had er in iedergaval veel plezier.

    zal hier thuis weer drukker worden, weer even wennen, (werk) ze nog even Suus

  • 13 September 2009 - 11:43

    T/Ineke:

    Hoi Suus toch weer even een berichtje van ons.
    Telefonisch contact was onverwacht kort maar gezellig. . als je thuis bent hoor je wel de verhalen van ons vacantie en wij van jou stage alhoewel we daar al wekelijks goed op de hoogte werd gehouden.
    Suus nog een paar fijne dagen in Oosterijk en een goede terugreis .liefs van ons de Slotjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Bad Gastein

2de jaars stage

Recente Reisverslagen:

16 September 2009

Belangrijk!!:D eigen mobiel nummer

16 September 2009

laatste dag

13 September 2009

week 17, de laatste week

08 September 2009

week 16, de ena laatste week

02 September 2009

week 14 of 15:P en morgen jarig!!!!!!!:D
susan

Actief sinds 15 Mei 2008
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 69910

Voorgaande reizen:

19 November 2017 - 08 December 2017

Sri Lanka via Shanghai

01 Oktober 2016 - 22 Oktober 2016

Rondreis Vietnam

10 Oktober 2015 - 14 Oktober 2015

Toscany Drive

14 April 2012 - 07 Juli 2012

Rondreis Zuid Amerika

21 Mei 2010 - 28 Augustus 2010

Eind stage 3de jaar

17 November 2009 - 22 November 2009

AEHT Dubrovnik

26 Mei 2009 - 17 September 2009

2de jaars stage

16 Mei 2008 - 18 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: