week 6 - Reisverslag uit Bad Gastein, Oostenrijk van susan rood - WaarBenJij.nu week 6 - Reisverslag uit Bad Gastein, Oostenrijk van susan rood - WaarBenJij.nu

week 6

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg susan

08 Juli 2009 | Oostenrijk, Bad Gastein

Hoii daarzo in het tropische nederland;)
hier begint het tropisch te worden met nog af en toe een kleine plaatselijke bui:P kan wel weersvrouw worden zo mooi omschreven;)

zooo deze week veel gebeurt:D moet zelfs ff goed nadenken wat allemaal..

ten eerste het dramatische gebeuren van 25 juni en gister zijn herdenkinsdienst van The King!!
Ja dat was ie echt, er zsl ook nooit meer een grotere ster komen als hij!!
Helaas zal ik nooit naar een concert meer van hem kunnen gaan:(

Gister druk bezig geweest want het afgelopen weekend zijn alle appartementen vol gekomen. Veel caravens en tenten gearriveerd dus een leuk begin van het hoogseizoen. gister zat ik ook aan een tijd limiet vast omdat de herdenking om 6 uur begon moest ik al het werk af hebben en als een malle naar de Tv gerend, met Nederland ontvangst:P
binnen de pauze( die uitermate irritant waren) mijn avond eten gemaakt en weer terug gerend met bord en al naar de recreatie ruimte waar de NL- tv staat.
en daar vanaf 6 tot 11 gezeten, kijkend naar The King of Pop..

Ook sinds zondag ben ik dus verhuisd naar mijn sfeervolle blokhut..
het is wel minder luxe als dat ik had.
Nu moet ik het zonder vaatwasser, afwasbak,grote tv, badkamer en oven doen;)
maar echt op de kampeer manier, 2 gas pitjes, jerrycan met water bij de hand...
ach dat heeft ook zo zijn charmes toch:P

even tussendoor: ik zit hier veel te typen maar de Z en de Y zijn omgedraaid op het oostenrijke toetsenbord, best irritant.. dan merk je hoevaak je die letters nog gebruikt..
Dit is iig wel betr als het spaanse toetsenbord..:P

emmm ok wat is er nog meer gebeurd..
afgelopen zaterdag ben ik met de baas dus 3 uur hier vandaag gereden, vlakbij Amstetten(bekende plaatst door..)
daar was dus een grote tractor beurs:P haha super vet!! en nog veel meer..
Kermis aan de andere kant van de beurs, vergelijkenis met de kermis in Hoorn ongeveer.
Op de heenweg gingen we via de snelweg, altijd makkelijk maar op de terugweg zijn we binnendoor gegaan..
Wat een gave route!! en onwijs mooi!!
allemaal slinger weggetjes, van die U bochten of hoe t ook heet:P en dan met tegemoet komend verkeer aan de andere kant en dan is 100 km al aan de behoorlijke snelle kant:D super geniaal!!

Afgelopen maandag zou ik mee doen met zon activiteit wat dus sinds kort nieuw is hier, alleen door de regen werd het weer afgelast.. zonde zonde en nog es zonde..

en ojja,,
afgelopen vrijdag was er Miss Bikini van Salzburg bij ons in het dorpje..
In het luxe thermaal zwembad moesten 12 dames poseren in bikini en srand mode voor 12 juryleden..
toch had ik liever Mister Salzburg gezien maarja;)
t was er gezellig en druk...

mmm ik denk dat dit t wel was en als ik nog iets vergeten ben dan komt dat nog wel;)
veel plezier op dijkpop iedereen:P
en ik hoor t wel weer...

Groetjes,
Susan