week 12?:P - Reisverslag uit Bad Gastein, Oostenrijk van susan rood - WaarBenJij.nu week 12?:P - Reisverslag uit Bad Gastein, Oostenrijk van susan rood - WaarBenJij.nu

week 12?:P

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg susan

23 Augustus 2009 | Oostenrijk, Bad Gastein

Ik weet het even niet meer!!!!!!!!!
welke week is het??
ik denk vanaf morgen al week 13 maar daar schrijf ik dan wel een verslag over...

in ieder geval afgelopen week zijn er vele weer vertrokken en het seizoen begint het af te lopen. Alleen zuid holland heeft nu nog bijna 2 weken vrij, dus er zijn vele brabanderss hier te vinden..

even denken..

afgelopen week was het weer even wat minder geworden.. maar ja na zon mooie en warme zomer mag dat ook wel even:P

afgelopen donderdag had ik weer mijn vrije dag en ben ik naar de Gross Glockner geweest, foto´s staan op me hyves:D
Wat je daar ziet jo, is gewoon gaaf:P Zoo mooi en apart hoe de gletsjer daar langzaam weg smelt tusen de bergen..
Heel mooi om te zien:P
Daarna ben ik voor het eerst naar een kapper geweest in het buitenland:P..
Ik vind dat normaal maar niks want je begrijpt elkaar op de een of andere manier toch niet helemaal...
Maar ach, ook weer gehad. Ken er weer tijdje mee door zo:P hoop ik;)

Gisteravond (zaterdag) weer de plaatselijk ` bantam van Bad Gastein ´ onveilig gemaakt..:D haha
T is toch wel heel anders maar leuk dat je hier de jongeren echt persoonlijk begint te kennen. In Spanje vorig jaar waren er zoveel uitgaan gelegenheden dat je iedereen maar 1 x zag in die 4 maanden..
Hier is t allemaaal zo gemoedelijk joh;) hhahaha

Ach ja.. en vandaag om 1 uur begonnen, eerst even lekker uitgeslapen:D En nu weer op de receptie..

Vanavond met wat vrienden terrasje pakken:D Gezellie!!

Ehmmmmmmmmmmmmmmmmm
wat heb ik nog meer te vertellen....

Oja...
ik zat even zo te denken maar 3 maanden had ook genoeg geweest.Ook al heb ik hier een top tijd gehad en nog steeds,want t is hier echt heel leuk:D:D

op een gegeven moment wil je ook wel weer eens terug..
gewoon het normale dagelijkse leventje:P hahaah niet dat ik dat voor lang vol hou:P

40 uur werken of 5 dagen school, zaterdag werken en uitgaan, sporten, met vrienden samen zijn en gewoonj e ding doen.. en zo gaan de weken maar door:P
Dus af en toe er tussenuit in het buitenland is heerlijk:D maar dat houdt ook op een gegeven moment weer op en dan wil je weer terug naar je dagelijkse leventje..

en zo zit gaat het cirkeltje maar door en door:D

Heerlijk toch!!;)

NOu dit was mijn week verslag wel weer..
oja nog even een belangrijke melding:d

Bijna volwassen nog 11 daagjes:D

Byee Byee


  • 23 Augustus 2009 - 18:28

    Laura:

    He suus

    waarom heb je al mijn vorige reacties op je reisverslagen gewist???:s

    Maar volwassen...dat vraag ik mij nu eig echt wel af hihi

    heb je trouwens al de fotos ontvangen?

    Ik ben benieuwd hoe je haar eruit ziet.
    nu kan je gezellig optrekken met brabantse mensen..

    houdoe susan!
    tot gauw
    dikke (k)

  • 23 Augustus 2009 - 18:44

    T/Ineke:

    Hoi Suus hier zijn we weer ,heb de laatste tijd heel veel gewerkt ,nog een paar weken en dan hebben we vakantie ,heerlijk met de camper weg we hebben er zin in ,We komen net van de kermis van westwoud , erg gezellig ,toch op tijd naar huis morgen vroeg gaat de wekker weer ,suus geniet nog van de laatste loodjes in Oosterijk ,knuffel van ons .

  • 24 Augustus 2009 - 14:25

    Lilian:

    Hoi susan,

    volgens mij was het week 13, vanaf de data dat je wegging op weg naar oostenrijk
    hoe is het daar en is je kapsel leuk,

    ben je tevreden met de manier hoe je haar gedaan is door de kapper.

    3 sept ben je jarig, jammer dat je niet thuis bent, wat je krijgt als je thuisbent van pa en ma dat weet je al, we zullen het samen uitzoeken.

    fijne week toegewenst suus en tot ganuw

    xxxxxxxxxxxxxxx

    ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Bad Gastein

2de jaars stage

Recente Reisverslagen:

16 September 2009

Belangrijk!!:D eigen mobiel nummer

16 September 2009

laatste dag

13 September 2009

week 17, de laatste week

08 September 2009

week 16, de ena laatste week

02 September 2009

week 14 of 15:P en morgen jarig!!!!!!!:D
susan

Actief sinds 15 Mei 2008
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 69910

Voorgaande reizen:

19 November 2017 - 08 December 2017

Sri Lanka via Shanghai

01 Oktober 2016 - 22 Oktober 2016

Rondreis Vietnam

10 Oktober 2015 - 14 Oktober 2015

Toscany Drive

14 April 2012 - 07 Juli 2012

Rondreis Zuid Amerika

21 Mei 2010 - 28 Augustus 2010

Eind stage 3de jaar

17 November 2009 - 22 November 2009

AEHT Dubrovnik

26 Mei 2009 - 17 September 2009

2de jaars stage

16 Mei 2008 - 18 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: