bijna t begin van de 5de week - Reisverslag uit Pineda de Mar, Spanje van susan rood - WaarBenJij.nu bijna t begin van de 5de week - Reisverslag uit Pineda de Mar, Spanje van susan rood - WaarBenJij.nu

bijna t begin van de 5de week

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg susan

14 Juni 2008 | Spanje, Pineda de Mar

Holaaaaa:P

vandaag begonnen in de bar en morgen ook nog..
van 12 tot 4 en van 7 tot 11 ´s avonds.
Tussen door gelukkig tijd om Spanje-Zweden te kijke :D

achter de bar is best gezellig alleen t serveren gaat me zoooo neit goed af! whahah
eerste bestelling, 2 bier. ik dacht t te kenne maar nee hoor.... t eerste biertje viel al om!!
achter de bar vind ik leuk zolang de mensen zelf hun drinken komen halen:P want serveren ben ik niet best in, haha!!

nu ff lkkr vrij en probeer ik me foto´s weer op me hyves te zette. maarjah aangezien ik er wat meer heb dan 5, duurt t wat langer:P

Voore rest, zitten we vaak op t strand te chille, of ff de stad in en ´s avonds uit of ergens iets drinken en ff chille:P

camping leven blijft leuk!!!

ik stop er weer mee want weet nix meer,!!
hasta luego

  • 14 Juni 2008 - 19:44

    Els Haring:

    Suus ik heb je belevenissen gelezen hoor. Suus echt het serveren gaat je straks vast beter af hoor alle begin is nu eenmaal moeilijk en je weet oefening baart kunst. Hopelijk heb je de voetbal gister kunnen volgen Nederland / FRankrijk.Goed he dat wij gewonnen hebben. Suus geniet nog lekker in je vrijetijd van het strand en de zon en t uitgaansleven in Spanje,en natuurlijk nog veel plezier met werken Veel liefs Els en ik blijf je site volgen hoor Suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

susan

Actief sinds 15 Mei 2008
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 69895

Voorgaande reizen:

19 November 2017 - 08 December 2017

Sri Lanka via Shanghai

01 Oktober 2016 - 22 Oktober 2016

Rondreis Vietnam

10 Oktober 2015 - 14 Oktober 2015

Toscany Drive

14 April 2012 - 07 Juli 2012

Rondreis Zuid Amerika

21 Mei 2010 - 28 Augustus 2010

Eind stage 3de jaar

17 November 2009 - 22 November 2009

AEHT Dubrovnik

26 Mei 2009 - 17 September 2009

2de jaars stage

16 Mei 2008 - 18 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: