t begin van de 6de week - Reisverslag uit Pineda de Mar, Spanje van susan rood - WaarBenJij.nu t begin van de 6de week - Reisverslag uit Pineda de Mar, Spanje van susan rood - WaarBenJij.nu

t begin van de 6de week

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg susan

23 Juni 2008 | Spanje, Pineda de Mar

Holaa,

ik zit er alweer 6 weken bijna, de tijd vliegt om als je terug denkt..

ik zal t maar niet over t voetbal hebben want dat doet pijn:'(

een week geleden kwam me beste viendin langs voor een week.
Maandag ben ik haar gaan ophalen op t vliegveld. zat ik te filmen toen ze de ´gate´ uit kwam, hihi:blink:

dinsdag moest ik nog werken, en ging zij lkkr chille en genieten van de spaanse zon:surfer: en natuurlijk Holland gekeken ´s avonds..

woensdag zijn we Barcelona ingeweest om de toerist uit te hangen en natuurlijk te shoppen als een malle:cheer:
daarna ´s avonds naar een nederlandse kroeg, jaa in spanje en toch nog de nederlanders opzoeken:lollol:

donderdag zouden we naar een Waterpark gaan maar t kwam er niet van want laura was een beetje ziek geworden...ach ja.. toen maar weer lekker luieren en bruin bakke:clap:

vrijdag zijn we toen naar t Waterpark Marineland gegaan.. GAaf!!!! 2 parken in 1
een waterpark en een dolfijne park met showss... heb alles op camera,woeeehoee:hosanna:
En natuurlijk ´s avonds lekker uit eten geweest de laatste avond...

zaterdag was t voor mij weer een dag om te werken en voor laura om afscheid te nemen van me mooie camping en t mooie weer, t strand de spaanse manne;)

jah en ik moest afgelope zaterdag en zondag uin de animatie.
Zaterdagmiddag aquagym gegeven en mini disco, en zondag waterpolo en lekker knutselen met die kids.. Zo mooi is dat om te doen.
Vandaag heb ik alleen aquagym gegeven, en t ging best goed voor de eerste x alleen:-p
daarna ben ik zelf nog ff in t water gesprongen,en oohhh je hebt geen moment rust:fruitcake:
voordat je er in bent, zitten al 3 kinderen om je heen, zo geweldig en dankbaar gevoel krijg je van ze..
je probeert je best te doen om ze te verstaan en terug te praten, en vaak genoeg lukt dat me ook nu:boogie::cheer:

morgen ook nog een dag animatie en dan is t voorseizoen bijna voorbij... ennnnnnnnn begint t hoogseizoen, DRUKTE!!!!!!!:clap:

jah dit was t want ik weet ff nix meer....
hasta luego!!!

  • 23 Juni 2008 - 14:52

    Ivo Mantel:

    je kan et mooi vertelle suus ;)

  • 23 Juni 2008 - 15:34

    Lilian:

    hoi Suusie,

    heb je behalve van tante Els nog meer reacties gekregen.

    Morgen is je pa jarig vergeet je het niet, enne over een ruime maand komen we eraan Yes!
    Dag lekker ding,
    groetjes van je mamsie

  • 23 Juni 2008 - 15:39

    Laura:

    Hey Sjessiepessie

    Mooi om te horen dat je t leuk met Lau heb gehad. De volgende lading komt er aan hoor. wij doen eerst nog ff 2 daagjes euro disney. mss komen we ff eerder. Enne....15 euro ff overmaken op me bankrek voor cadeau pa.

    Tot gauw. Als je op msn kom hoor k t wel.
    Liefs je grote zus

  • 25 Juni 2008 - 10:12

    Vincent Luesink:

    Klinkt goed :) Have fun daar en geniet ervan .. Misschien ken je me nog van vakantie appelhof, terschelling! ( Heeeel lang geleden :P )

  • 25 Juni 2008 - 17:30

    Oma Rood:

    hoi lieverd met oma ik ben vandaag bij tante els want nancy en chantal vieren hun verjaardag en het was zo leuk ik heb je mailtjes gelezen . Ik hoop da t je daar nog een leuke tijd hebt en dat je het naar je zin hebt. lieverd dikke kus van oma roos

  • 25 Juni 2008 - 18:44

    Jeltinke :

    Heej suus,

    Zo te horen vermaak jij je wel! Mazzel voor jou dat Spanje er nog wel in zit met voetbal..toch nog een reden om fanatiek te blijven kijken he!

    Tot snel!

    XJeltinke (stinkie)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

susan

Actief sinds 15 Mei 2008
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 69910

Voorgaande reizen:

19 November 2017 - 08 December 2017

Sri Lanka via Shanghai

01 Oktober 2016 - 22 Oktober 2016

Rondreis Vietnam

10 Oktober 2015 - 14 Oktober 2015

Toscany Drive

14 April 2012 - 07 Juli 2012

Rondreis Zuid Amerika

21 Mei 2010 - 28 Augustus 2010

Eind stage 3de jaar

17 November 2009 - 22 November 2009

AEHT Dubrovnik

26 Mei 2009 - 17 September 2009

2de jaars stage

16 Mei 2008 - 18 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: