week 7 - Reisverslag uit Bad Gastein, Oostenrijk van susan rood - WaarBenJij.nu week 7 - Reisverslag uit Bad Gastein, Oostenrijk van susan rood - WaarBenJij.nu

week 7

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg susan

15 Juli 2009 | Oostenrijk, Bad Gastein

hoi iedereen,

aller eerste wil ik ff zeggen:P het is hier super weer:D:D eindelijk na weken regen te hebben gehad is hetde omgekeerde wereld:D geweldig al zeg k t zelf:P

had ik al verteld van vorige zaterdag??want weet niet meer waar ik was gebleven met me verhaal:P

in ieder geval,
afgelopen zat. was ik vrij en op die dag moest(wilde ik ook:P) 2 activiteiten doen om deze op de camping te kunnen promoten..
zo gezeggd zo gedaan:)

activiteit 1: Roller Biken(soort mega-step)
activiteit 2: raften:P

ochtends met t fietsie naar Bad Hof gastein gefiets, ongeveer 20 min goed doortrappen op een oude gazelle:P
daar om 10 uur met de kabelbaan omhoog gegaan en om half 11 werd ik op de top verwacht.
daar kreeg ik allemaal soorten bescherming om,voor als je wel omvalt..;)

en toen ging t gebeuren hoor;) samen met een instructeur/begeleider naar beneden geraced.Je kon vezelf mooi voetjes op de step zetten en gaan!!
als iedereen nog de steppen van vroeger kent:P zoiets was t maar dan mega groot...

zelf moest je inschatten wanneer je moest remmen,uiteraard bij de bochten. NOu.. binnen 20 min waren we vanaf 2000 meter naar ruim 1200 meter gecrosst:p normaal gesproken met een grote groep mensen gaan ze langzamen en hebben ze nog een grote pauze tussendoor..
maar omdat dit alleen om te promoten is, zijn we gelijk naar beneden gecrosst als een malle;)

Na deze activiteit gelijk de trein gepakt naar St Johan, een gezellig stadje hier 30 min vandaan.
Daar een uur moeten wachten want ik was erg op tijd:P
eenmaal om half 3 kregen we daar ook de benodigde bescherming om.
zon surf pak, zwemvest en helm!
tegenwoordig kan je nix meer overkomen..

Om 3 uur met ze alle de auto ingestapt, boten achterop en naar de plek van bestemming gereden.
Daar de duidelijke informatie gekregen in het duits, om zo goed mogelijk te blijven zitten en hoe je mensen uit het water helpt..
het zal nodig zijn geweest he;)

toen uiteindelijke het wilde water op gegaan:P
vooraf nog even eerst onder water,zodat je surf pak goed zit:P

en dan ga je met ze alle, naar voren,links,recht,en naar achter peddelen:P
recht op de stroomversnelling en kleine watervalletjes af.
In het water waren stuk of 5 rafting boten waaronder wij met 2 boten waren.
toen 4 van de 6 al in het water waren gevallen en ik nog mooi op t bootje zat, sprong de begeleider in onze boot en jahoor... daar werd ik te water gegooid met me buurman. Kouuuuudd,Koouddd niet normaal maar wel Leeuukkkk!!;)

toen op de helft van de tocht waren, gingen we met ze alle in het water en hadden we een Foto moment:D altijd leuk!!

Na 4 uur waren weer terug en konden we heerlijk de sauna in, want me voeten waren bevroren:'(:P

al met al!! een super dag met 2 gave excursies:P
ben het al aan het promoten tegen iedereen,zodat ik elke x mee kan als ik veel gasten aanmeld:P
En als ik heeeeel veel gasten aanmeld kan ik de volgende x paragliden!! Geniaal:P:P

nou....
nog een klein stukje en dan stop ik er mee.

vandaag was ik vrij en ben ik even gaan wandelen hier, en 's middags naar Zell am See geweest. Mooie stad met een groot meer omringd door hoge besneeuwde bergen:P
Was Top!!

Morgen weer Arbeit en Grill Avond voor de camping gasten..
en ook weer in kleding dracht:$:P

Nou toedelss...
(K) Suus

  • 15 Juli 2009 - 18:23

    T/Ineke :

    Sjonge Suus jij bent ook nergens bang voor , hoe harder hoe mooier volgens mij , Suus fijn voor je dat het mooi weer is ,en veel gasten heb en vooral dat je eeeeeeeerg geniet. suus heel veel succes met je promotie van je aktiviteiten en ben erg benieuwd naar je fotos . gr van de Slotjes uit Hoogkarspel

  • 16 Juli 2009 - 07:57

    Laura:

    Mooi! Kunnen we die week samen raften? Dat heb ik altijd al willen doen...ben benieuwd of we moeders ook meekrijgen....haha
    Die activiteiten lijken me wel wat suus.
    Wat wordt de kledingdracht van vanavond? Tirolerpakjes?
    Veel plezier he moid en we bellen...
    Dikke knuffel van Brute Ruud en Lau

  • 19 Juli 2009 - 13:20

    Lilian:

    he suusie,

    daar ben ik weer s met een mailtje, we hebben in huis het ergste achter de rug, de keuken wordt erg mooi dat zal je wel zien in sept, en oja ik zal een pot pindakaas meenemen

    hebben ze zeker niet in austria

    ik stop nu doeg schat

    tot gauw

    xxma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Bad Gastein

2de jaars stage

Recente Reisverslagen:

16 September 2009

Belangrijk!!:D eigen mobiel nummer

16 September 2009

laatste dag

13 September 2009

week 17, de laatste week

08 September 2009

week 16, de ena laatste week

02 September 2009

week 14 of 15:P en morgen jarig!!!!!!!:D
susan

Actief sinds 15 Mei 2008
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 69880

Voorgaande reizen:

19 November 2017 - 08 December 2017

Sri Lanka via Shanghai

01 Oktober 2016 - 22 Oktober 2016

Rondreis Vietnam

10 Oktober 2015 - 14 Oktober 2015

Toscany Drive

14 April 2012 - 07 Juli 2012

Rondreis Zuid Amerika

21 Mei 2010 - 28 Augustus 2010

Eind stage 3de jaar

17 November 2009 - 22 November 2009

AEHT Dubrovnik

26 Mei 2009 - 17 September 2009

2de jaars stage

16 Mei 2008 - 18 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: