week 13 - Reisverslag uit Bad Gastein, Oostenrijk van susan rood - WaarBenJij.nu week 13 - Reisverslag uit Bad Gastein, Oostenrijk van susan rood - WaarBenJij.nu

week 13

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg susan

28 Augustus 2009 | Oostenrijk, Bad Gastein

Hooooooooooooi allemaal wederom:P

vanaf deze week ben ik weer 2 dagen vrij in de week:D en we zijn begonnen aan de verbouwing van het sanitair..
Dus Suusiee mag gaan slopen:D
eergisteren was ik al schroeven uit de muur aan het slijpen:P jaaa, komt er allemaal bij kijken beetje technische werkzaamheden:D:D haha

Dinsdag 25-08 was de laatste zons ondergang wandelen dus daar deden weaan mee. Deze zomer is alleen de 1ste en de 5de door gegaan, de andere 3 waren elke x afgelast vanwege een paar druppels regen...:S

In ieder geval wij gingen met ze alle dinsdag de berg weer op en onder begeleiding van een gids naar beneden wandelen... leuk leuk..
met een mooie zons ondergang.

Ook zag ik dat er gasten van de camping mee liepen, spaanse gasten..
dus ik heb mijn spaans weer op kunnen halen:D:D en dat in oostenrijk:P
eenmaal aangekomen bij de tussenstop waar we een pauze hielden moest ik naar de w.c.
Zit die w.c toch tussen de koeien stallen in zon berghut, hahaha...
geweldig om dat te zien en mee te maken toch:p t is niet altijd allemaal zo luxe..

Donderdag 27-08 mijn vrije dag.. en een week voor me verjaardag:D:D
Ik wilde graag naar de krimml wasserfall, de grootste waterval van de wereld!:P
Maar helaas ging de excursie niet door dus doen we dat nog een andere x...
Toen ben ik naar de Beroemde Heilstollen gegaan.Dit is een berg waar mensen kuren met een aandoening zoals astma,reuma en meer. Deze mensen kuren om de dag omdat het anders te veel is. Zij gaan voor een uur in de berg waar het meer dan 40 ° is en daarna een half uur bijkomen. Na 3 weken dit te hebben gedaan zijn ze voor lange tijd van hun aandoendingen af. Het is dan ook een heel bijzonder iets waarbij mensen die krom lopen aan het eind weer rechtop staan.

Ik had een Schnupper Einfarht= kennismaking van hoe het is daar.


Hier krijg je met nog ruim 100 andere een video te zien hoe het in ze werking gaat.Daarna ga je allemaal langs een dokter die even je pols checkt enzo..
Dan ga je omkleden en ga je het treintje in. Deze gaat ruim 2.5 kilometer de berg in. Langzamer hand voel je het al warmer worden. Na deze rit stap je uit en ga je op één van de ligbedden liggen voor ruim en half uur met rustgevende muziek.
Doordat je in een grot ligt met meer dan 40° en waar Radon bevindt (radio active chemisch element) begin je toch een partij te zweten. Dit is ook de bedoeling en uiteindelijk heeft het dus baat bij mensen met die aandoendingen.

Alleen vond ik het wle heel apart dat je zo begon te zweten. Een sauna van 80 graden is daar dan nog niks bij.
Maar het is gewoon gaaf om ook een x mee te maken hoe dat nou is.

en ´s avonds ben ik nog naar de sky bar geweest en Bar Leonie waarze karaoke doen:D haha
Aankomende donderdag maar heen om me eigen verjaardagsliedje te zingen:p

Vandaag weer verder om het sanitair er uit te slopen en zondag weer een dagje vrij..
Heerlijk:D

en dan nog maar heel eventjes:P
Dus tot gauw!!
Greetzzz,
Suus

  • 28 Augustus 2009 - 10:46

    T/Inek:

    Hoi Suus manisie van alles , Jij komt nog volleerd naar huis ,Barvrouw reisleidster zangeres timmervrouw ,sloopster bergbeklimster enz enz ,kan je thuis aan de slag. als je terug kom ,,zal je wel naar huis toe gaan Suus ????, Je vader weet nu wat jij allemaal kan. Suus nog veel sloop plezier in Oosterijk , Liefs van de Slotjes uit het mooie Hoogkarspel

  • 28 Augustus 2009 - 14:22

    Roel:

    Hee lekkere zweterd, wel tof zon kuurbad. Ik zal deo kopen voor je verjaardag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Bad Gastein

2de jaars stage

Recente Reisverslagen:

16 September 2009

Belangrijk!!:D eigen mobiel nummer

16 September 2009

laatste dag

13 September 2009

week 17, de laatste week

08 September 2009

week 16, de ena laatste week

02 September 2009

week 14 of 15:P en morgen jarig!!!!!!!:D
susan

Actief sinds 15 Mei 2008
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 69888

Voorgaande reizen:

19 November 2017 - 08 December 2017

Sri Lanka via Shanghai

01 Oktober 2016 - 22 Oktober 2016

Rondreis Vietnam

10 Oktober 2015 - 14 Oktober 2015

Toscany Drive

14 April 2012 - 07 Juli 2012

Rondreis Zuid Amerika

21 Mei 2010 - 28 Augustus 2010

Eind stage 3de jaar

17 November 2009 - 22 November 2009

AEHT Dubrovnik

26 Mei 2009 - 17 September 2009

2de jaars stage

16 Mei 2008 - 18 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: