zo 2 weken later, eind juli alweer - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van susan rood - WaarBenJij.nu zo 2 weken later, eind juli alweer - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van susan rood - WaarBenJij.nu

zo 2 weken later, eind juli alweer

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg susan

28 Juli 2010 | Frankrijk, Parijs

Bonjouuurr!!:P

ja me frans gaat al beter, moest gister zelfs om 2 uur snachts nog als tolk spelen haha.

Groepje nederlanders lopen te klieren, luidruchtig zijn, met hun liefje duplo te spelen in de bosjes..
Dat heet vakantie houden toch??

Iig, dit word vaak niet getolereerd door de fransen.

in ieder geval

maandag was ik tot 5 uur vrij dus ik dacht ik ga even t pad op. Ik reed richting st ambroix, een leuk stadje en bedacht me dat daar de ouders van een vriendin van me wonen.

Aangezien ik er al eens eerder was geweest maar niemand thuis was wist ik de weg nog.
Ik kom daar aan en bel aan, dan zie ik vanaf 200 meter een grote zwaai:D.
Ik kon niet zie of t hun waren en zij dachten t zelfde, wie staat daar nou weer??..

toen we dichter bij kwamen werd t duidelijk:P haha.
3 dikke zoenen en een leuk ontvangst.
een mooi huis, typisch frans aan een rustige weg met super uitzicht.
Mooi aangezeten vezelf en nog heerlijk gelunchd.
Wel kreeg ik te horen dat laura, vriendin van me net die dag ervoor weer naar huis was gegaan.. das wel jammer maarja..
tegen 4-re moest ik alweer weg want er moest weer gewerkt worden om 5 uur.

De volgende dag dinsdag, gister dus:P
was ik de hele dag vrij:D

Die dag ben ik richting Anduze gereden en heb ik een bamboe park bezocht. Apart maar erg mooi.
Daarna ben ik nog met een soort locomotief mee geweest door de bergen. Echt de toerist uitgehangen.

En doordat de auto een week niet bruikbaar was, vond ik t weer heerlijk om te rijden.
Wel met de startkabels in de auto, voor je t weet krijgen we em weer niet aan de praat:P haha.
tegen 6-ze ben ik weer terug gereden naar de camping nog uit eten geweest met een collega van me.

vandaag ben ik ook weer vrij tot 5 uur, heerlijk:D

oja, dit is wel ff leuk:P

ik zou suus niet zijn als ik de normale route naar NL zou nemen:P

Afgelopen week heb ik vliegtickets,treintickets en bus tickets gecheckt.

Om vanaf hier, valence of lyon naar Nl te gaan kost me ruim 80 euro.

toen bedacht ik me, ik zit niet ver van spanje en ik heb ook daar gewerkt,dus kan ik er vast een slaapplek regelen.

Ik te google, ticket via spanje.
en ja hoor..
van lyon naar barcelona, en van barcelona naar amsterdam kost me 100 euro.
Wat zou je dan doen??

gelijke na me stage vanaf hier naar huis voor 80,00?
of
vanaf hier paar dagen spanje, oude camping bezoeken en dan 2 september naar huis voor 100,00 euro??

Ik koos vezelf voor t laatste:D

nu is t wel zo, dat ik 2 september pas tegen de nacht land wat aansluit op 3 september me verjaardag:D:D:D
lachee!!

alleen minder voor me ouders, die moeten me nog laat ophalen:P
maareeh komt allemaal goed hoor moetiee!!:D

Die over 2 weken hier heen komen:D

Nou, dit was t wel weer voor aantal weken.
Heb t te druk met zonnen, auto rijden e beetje werken;)


liefs vanuit camping Ranc D'avaine
Sue



  • 28 Juli 2010 - 15:03

    Ilse:

    Hee dat doe je goed! ik ben een aantal jaren geleden ook naar het bamboebos en met die locomotief meegeweest.
    Over ruim een maand ben je alweer in nederland wat gaat het snel..
    Ilse

  • 28 Juli 2010 - 15:51

    Marian:

    Hahah wat grappig, ik ben daar ook in de buurt op vakantie geweest!
    Nou veel plezier nog even en tot snel!
    Marian

  • 28 Juli 2010 - 16:44

    Laura:

    haha grapjurk, what a adventures.
    het locomotiefje hebben we hier ook in medemblik!!!
    die ouders van die vriendin laura van je. zijn dat de familie konst?

    Ken je me echt niet meenemen naar barca? Wat een onzin...


  • 30 Juli 2010 - 15:45

    T/Inek:

    Hoi Suus hier ben ik weer ,voordat ik het vergeet wil ik je bedanken voor de gestuurde kaart,erg attent ,,.Suus toen ik bezig was om jou verhaal te lezen dacht ik,wat ben je toch een ondernemende muts, is goed bedoelt ,,. Deze Tante houd daar wel van maar je moet wel voorzichtig zijn.
    Suus je vroeg of wij nog vacantie hadden , ik zal je vertellen dat als jij thuis kom dan vertrekken wij. Dus je moet het zonder ons doen met je verjaardag ,maar de verhalen hoor ik na de vakantie wel. Suus nog effe dan zie je de fam weer , gezellig voor je maar je moet dan weer in het gareel.,,grapje,. Suus geniet nog van alle mooie momenten daar in frankrijk . Gr T/Inek

  • 02 Augustus 2010 - 10:10

    Je Vader:

    Hoi Suus,

    Die reis naar Barca, is allemaal wel leuk, maar dat je daardoor misschien lekker laat of vroeg in de ochtend pas aankom in Nederland is voor mij natuurlijk minder leuk, maar ja je bent die dag dan jarig, en dat ophalen is gelijk je kado. jij kan rekenen met het vervoer, maar je vader ook.

    Verder spreken we elkaar over enkele dagen, we zijn afgelopen weekend nog bij Roel geweest, was de dag van de toerist, veel evenementen, alles gratis en dat staat je vader wel aan.

    hopelijk werk je meer dan dat je de toerist gaat uithangen, we komen om je te zien werken, zweten etc en niet dat we je op je kont zien zitten. tot zo en vele aardige groetjes

  • 15 Augustus 2010 - 16:41

    Tim:

    Hey Suus
    Ik hoop dat je er nog even van geniet die laatste weken en dan nog even een kleine echte vakantie erachteraan!

    Tot snel,
    ow ja, wat is je vader weer aardig tegen je he.. hihi..

    Tim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

susan

Actief sinds 15 Mei 2008
Verslag gelezen: 347
Totaal aantal bezoekers 69880

Voorgaande reizen:

19 November 2017 - 08 December 2017

Sri Lanka via Shanghai

01 Oktober 2016 - 22 Oktober 2016

Rondreis Vietnam

10 Oktober 2015 - 14 Oktober 2015

Toscany Drive

14 April 2012 - 07 Juli 2012

Rondreis Zuid Amerika

21 Mei 2010 - 28 Augustus 2010

Eind stage 3de jaar

17 November 2009 - 22 November 2009

AEHT Dubrovnik

26 Mei 2009 - 17 September 2009

2de jaars stage

16 Mei 2008 - 18 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: