laatste 2 weekjes - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van susan rood - WaarBenJij.nu laatste 2 weekjes - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van susan rood - WaarBenJij.nu

laatste 2 weekjes

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg susan

16 Augustus 2010 | Frankrijk, Parijs

Salut,

wat vliegt de tijd toch om hé..
zo vier je kermis hoogkarspel, zo vertrek je naar Frankrijk en zo ga je alweer bijna terug..

Dat is een goed teken zeggen ze toch?

Afgelopen week zijn me ouders, zus en der vriend langs gekomen.
We hadden een mooie week, niet te warm weer maar toch goed.
Uiteraard weer veel gedaan in een kort weekje, want al vliegen 3 maanden al om, wat dacht je dan van een week:P

even kijken..

de eerste dag moest de tent natuurlijk worden opgezet, altijd leuk klusje he lau;)
maandag heb ik Lau en Ruud wat laten zien van de omgeving met me franse cross auto:D
De oudjes( hihi) hadden hun fietsies mee en gingen mooi stukje fietsen dus..
wij hadden heerlijk aan de rivier gelegen in Balazuc, maar lau...
Welke kant moesten we ook alweer op:P?? richting de brug toch? maar was die brug van 60 meter nou links of rechts;);)

Die avonden gingen we BBQ, heerlijk.Ik had een extra dag vrij gekregen:)
Die dagen erna hebbe we nog gefietst en vaders is met een ulmpje de lucht in geweest. Dat is een soort zweef vliegtuigje die je boven de Ardeche vliegt. Leuk gezicht..

Donderdag was ik ook de hele dag vrij en hebbe we onze fam/bekende bezocht in de bergen. Hier kwamen we al jaren, dus t was weer even leuk om weer terug te gaan. S'avonds heerlijk uit eten geweest en de disco in:P

Vrijdag gingen lau en ruud kanoen op de rivier van de Ardeche, onder de bekende Pont d'arc. Wij zijn daar heen gefietst en hebben gewacht tot dat die 2 voorbij kwamen met de kano:P

Zaterdag nog een rust dagje gehad en gister zijn ze weer vertrokken.
Ik had gelijk de helft van me spullen meegegeven zodat ik met de overige bagage t vliegtuig in mag:P

T was een mooi weekje!

Zelf ben ik 28 augustus klaar hier, en de rest 31 augustus op 1 collega na die volgende week stopt.
Dat worden dus aantal afscheidfeestjes:D
Morgen ben ik weer de hele dag vrij en ben ik ban plan om richtig Eyerieux te gaan, een mooi dorpje. Ook ligt dit op de richting van een camping waar ik heb gewerkt.

eej, t zonnetje is er weer:P
moest ff gemeld worden want t was beetje bewolkt laatste tijd.

Nou ik ga me krantje ff lezen:D
tot gauw!

• 16 Augustus 2010 - 13:24

Laura:

dat zal ik je zeggen mijn lieve zus, welke kant die brug op was..

ligt er net aan hoe je staat. soms links soms recht. dat maakte t juist zo verwarrend:S
    hihi aappie

• 20 Augustus 2010 - 16:44

Lilian:

hoi suus,

inderdaad nog een paar weekjes en dan ga je weer naar nederland terug
    zal wel vreemd zijn in het begin maar je bent gelijk jarig dus..kadootjes innnen enz en de was is voor uno!
    3 dagen later mag je te solliciteren spannend!
    doe heel voorzichtig ook bij de vliegvelden en tot gauw mop, fijne reis alvast toegewenst van je mammie