Tijd is om:P KLaar met alles!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van susan rood - WaarBenJij.nu Tijd is om:P KLaar met alles!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van susan rood - WaarBenJij.nu

Tijd is om:P KLaar met alles!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg susan

29 Augustus 2010 | Frankrijk, Parijs

Hoooooooooooooi

sinds 28/08/10 ben ik klaar met me stage, school, alles! :D:d
De wijde wereld in:D

Gister avond heb ik voor het laatst gewerkt en daarna zijn we met ze alle de disco in gegaan. Hoeveel shotjes er doorheen zijn gegaan weet ik niet meer;):o

Elk jaar nadat ik klaar was met stage was het super maar dan moest ik weer naar school daarna:S:P
nu ik niet maar naar school hoef:P is t overweldigend om klaar te zijn met stage!!!! Whooehoee:P:P

Vanavond is er voor de aller laatste keer disco voor alle medewerkers.
Zeker een toppertje:P:D

en morge a Lyon airport waar ik nachtje zal moeten blijven wachten voor de ochtend vlucht:P
lachee!!
en dan 3 daagjes spanje:D:D
terug naar me oude camping...

en vrijdag jarig:D:D:D

hmm hoor net dat k moet opschieten want we gaan uit eten met aantal mensen..

waar ik ook achter kwam op de laatste dag dat ik hier ben, dat ik een 2de stopcontact op me kamer heb:S haha nerd!

anyway, ik ga er vandoor..

tot gauw iedereen:D:D
See ya in Holland:P

• 29 Augustus 2010 - 19:09

T/ Ineke:

Hoi Suus hier nog even een berichtje voor dat ik weer te werk mag , alvast gefeliciteerd met je verjaardag en het behalen van jou diploma ,zal vast een heerlijk gevoel zijn.
    Suus wij wensen jou nog fijne dagen toe in spanje, en na onze vakantie spreken we elkaar weer. Suus doe voorzichtig in Spanje en alvast een super verjaardag met veel kados .liefs van T/ Inek