Tijd is om:P KLaar met alles!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van susan rood - WaarBenJij.nu Tijd is om:P KLaar met alles!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van susan rood - WaarBenJij.nu

Tijd is om:P KLaar met alles!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg susan

29 Augustus 2010 | Frankrijk, Parijs

Hoooooooooooooi


sinds 28/08/10 ben ik klaar met me stage, school, alles! :D:d
De wijde wereld in:D

Gister avond heb ik voor het laatst gewerkt en daarna zijn we met ze alle de disco in gegaan. Hoeveel shotjes er doorheen zijn gegaan weet ik niet meer;):o

Elk jaar nadat ik klaar was met stage was het super maar dan moest ik weer naar school daarna:S:P
nu ik niet maar naar school hoef:P is t overweldigend om klaar te zijn met stage!!!! Whooehoee:P:P

Vanavond is er voor de aller laatste keer disco voor alle medewerkers.
Zeker een toppertje:P:D

en morge a Lyon airport waar ik nachtje zal moeten blijven wachten voor de ochtend vlucht:P
lachee!!
en dan 3 daagjes spanje:D:D
terug naar me oude camping...

en vrijdag jarig:D:D:D

hmm hoor net dat k moet opschieten want we gaan uit eten met aantal mensen..

waar ik ook achter kwam op de laatste dag dat ik hier ben, dat ik een 2de stopcontact op me kamer heb:S haha nerd!

anyway, ik ga er vandoor..

tot gauw iedereen:D:D
See ya in Holland:P


  • 29 Augustus 2010 - 19:09

    T/ Ineke:

    Hoi Suus hier nog even een berichtje voor dat ik weer te werk mag , alvast gefeliciteerd met je verjaardag en het behalen van jou diploma ,zal vast een heerlijk gevoel zijn.
    Suus wij wensen jou nog fijne dagen toe in spanje, en na onze vakantie spreken we elkaar weer. Suus doe voorzichtig in Spanje en alvast een super verjaardag met veel kados .liefs van T/ Inek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

susan

Actief sinds 15 Mei 2008
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 69929

Voorgaande reizen:

19 November 2017 - 08 December 2017

Sri Lanka via Shanghai

01 Oktober 2016 - 22 Oktober 2016

Rondreis Vietnam

10 Oktober 2015 - 14 Oktober 2015

Toscany Drive

14 April 2012 - 07 Juli 2012

Rondreis Zuid Amerika

21 Mei 2010 - 28 Augustus 2010

Eind stage 3de jaar

17 November 2009 - 22 November 2009

AEHT Dubrovnik

26 Mei 2009 - 17 September 2009

2de jaars stage

16 Mei 2008 - 18 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: