endvan de 6de week en van t weekendje n eigen land - Reisverslag uit Hoogkarspel, Nederland van susan rood - WaarBenJij.nu endvan de 6de week en van t weekendje n eigen land - Reisverslag uit Hoogkarspel, Nederland van susan rood - WaarBenJij.nu

endvan de 6de week en van t weekendje n eigen land

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg susan

29 Juni 2008 | Nederland, Hoogkarspel

Hallooooooo,

geheel onverwachts terug gevlogen voor me familie..
Zelf wist ik het al een maand van te voren dat ik terug zou vliegen voor t grote feest van me oma...
afgelopen vrijdag was de dag.
Donderdag avond was ik al naar t vliegveld gegaan en heb ik daar overnacht om me vlucht te halen op vrijdag ochtend.
Met vertraging kwam ik rond half 12 in Nederland en daar stond me vriend op me te wachten

T was een raar maar ook gaaf gevoel om weer in Nederland te zijn voor paar dagen..

Om 1 uur had me mams nog ge smst dat me broer zijn diploma uitreiking had...
wat ik zogenaamd niet wist

Ik smsde nog eventjes dat het heerlijk in Spanje was terwijl ik nog maar 10 meter van me moeder vandaan was...

Ergens in zon kamer met me familie, kreeg mijn broer zijn diploma..
ik dacht nog 'achter die muur zitten me ouders,zus,broer enz...
Ik durfde die kamer natuurlijk niet naar binnen te gaan
maar me vriend was er klaar mee op gegeven moment en deed de deur open..
En omdat het best belangrijke gebeurtenis was zon Cum Laude diploma was het raar om zomaar binnen te stappen...
Dus al die koppie's draaien zich om en denken van wat doet robin hier...
En geheel onschuldig liep ik erachter...
de reactie van me moeder was geweldig, z al t niet snel vergeten

jah en dan gaat de vrijdag en zaterdag snel voorbij en zit je zo op t feest van je oma..
Die ik nog ff belde dat ik het jammer vond dat ik niet bij t feest kon zijn terwijl ik 1 minuut later aan de voordeur belde'Hoi Oma!!

T was een mooi feest met veel verbaasde gezichten van me tante's en ooms die me zagen toen ik binnen kwam lopen!! haha

jah en morgen om 7 uur 's avonds gaat dat vliegtuig weer terug naar Spanje, en moet ik nog 2,5 maand

ken wel met zekerheid zeggen ; T was t zeker waard!!!

En nu dan maar ff in moeders taal
Tot ziens maar weer

  • 03 Juli 2008 - 20:30

    Lilian:

    Susie, wij vonden de stunt geweldig, we zijn er dus ingetrapt! maar ik pak je wel een keer terug hoor, heb erg zin in vakantie naar Spanje, volgens de berichten is het daar bloedheet!!! we zien wel, gaan vast veel drinken en zitten maar as het ff kan ook bezienswaardigheden bekijken, doe voorzichtig, je haar zit weer pieko want dat heeft je moedertje gekleurd en voor je het weet zijn we er, Robin komt ook en Laura en Rudy, het is nu donderdagavond, Roel vroeg ook nog aan mij hoe je vlucht terug was, prima heb ik van je vernomen, verder doe je best op de camping het zal wel druk worden

    love you pap en mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

susan

Actief sinds 15 Mei 2008
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 69915

Voorgaande reizen:

19 November 2017 - 08 December 2017

Sri Lanka via Shanghai

01 Oktober 2016 - 22 Oktober 2016

Rondreis Vietnam

10 Oktober 2015 - 14 Oktober 2015

Toscany Drive

14 April 2012 - 07 Juli 2012

Rondreis Zuid Amerika

21 Mei 2010 - 28 Augustus 2010

Eind stage 3de jaar

17 November 2009 - 22 November 2009

AEHT Dubrovnik

26 Mei 2009 - 17 September 2009

2de jaars stage

16 Mei 2008 - 18 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: