7de week, en weer terug in spanje - Reisverslag uit Pineda de Mar, Spanje van susan rood - WaarBenJij.nu 7de week, en weer terug in spanje - Reisverslag uit Pineda de Mar, Spanje van susan rood - WaarBenJij.nu

7de week, en weer terug in spanje

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg susan

01 Juli 2008 | Spanje, Pineda de Mar

Holaaa,

ik ben weer terug in Spanje om nog 2,5 maand stage te lopen..
het weekendje terug in Nederland was geweldig, ff in me eigen dorpje!
Tijd vliegt weer om, zo ga je vrijdag eventjes naar huis toe en zo vlieg je maandag alweer terug..

lau & ruud, roel & tink, mam & pap, robin en me Oma natuurlijk en de rest van de familie.. Bedankt voor top weekendje!! K zie jullie in spanje, en anders weer gewoon in Hoogkarspel

hasta luego

• 01 Juli 2008 - 20:46

Els Haring:

Wat geweldig Suus even vliegen naar Nederland ik hoop dat je genoten hebt dit weekend. Voor ons breekt de vakantie ook aan wij hebben zaterdag vakantie en hopen op mooi weer, want blijven in nederland.Susan nog veel plezier in Spanje en top dat je Familie ook naar Spanje komen.

• 01 Juli 2008 - 21:04

Laura:

Hey sistaatje van me! Mocht je op de camping weer met animatie beginnen?

Geen gekke fratsen uithalen he! Je werkt met kids;)

Lekker ff zon break in NL. Over 3 weken gaan we Spanje onveilig maken.

Spanje, the zusjes Rood komen eraan. watch out! Vooral die jongste...die is gevaarlijk :P

doei chicka bonita
    hasta luego oftewel: Spaterzzzzz

(k)

• 06 Juli 2008 - 09:41

Lilian:

he suusie,
    we hebben je bericht gekregen dat sms te duur is naar jou toe dus daar stoppen we mee we doen nu via je site de berichten door geven oke, dus regelmatig je site bewerken he, dag lieverd veel plezier tot gauw,,xxx

• 16 Juli 2008 - 12:25

Lilian:

he suusie gaat het een beetje met je, denk je er nog ff om om een lijstje te maken met de belangrijkste dagelijkse woorden b.v koffie en ontbijt en trein enz voor me te vertalen in het spaans

xx mam

• 05 Augustus 2008 - 17:33

Els Haring:

hoi suus op dit moment zijn je ouders en laura en rudy er ik hoop dat je een gezellige tijd met ze hebt. Helaas zijn wij en oma een kadootje voor je verjaardag aan je ouders mee te geven maar dat hou je dan nog te goed hoor suus. Nancy is vannochtend naar Engeland vertrokken , hebben we naar het vliegveld in Eindhoven gebracht ,richting London. Daarna moet Nancy nog 9 uur bussen in Engeland en daarna nog met de taxi of lopend naar haar werkvakantie. Suus het allerbeste en ik moet vooral noet de groetjes van Oma Rood doen

• 02 September 2008 - 21:56

Els Haring:

hoi susan van harte gefeliciteerd met je verjaardag ik hoop dat je een leuke dag zult hebben in spanje , en nog vele jaren hoor meissie en een knuffel van ons allen