week 15 - Reisverslag uit Pineda de Mar, Spanje van susan rood - WaarBenJij.nu week 15 - Reisverslag uit Pineda de Mar, Spanje van susan rood - WaarBenJij.nu

week 15

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg susan

26 Augustus 2008 | Spanje, Pineda de Mar

heb week 14 ovegeslagen merkte ik maar maakt niet uit, gebeurt hier niet meer zoveel... de camping word steeds leger...

ik zit na 1 1/2 maand nu nog voor 1 week in de animatie... zooo saai!!!
elke dag het zelfde programma, amper kinderen en dan ´s avonds of disco of bingo...
in juli zat ik voor 3 weken in de aniamtie, toen was t al vaak t zelfde programma alleen toen was het echt gaaf!! aqua gym aan 40 of 60 man geven:D:D en toen halverwege maand juli werd ik achter de bar geplaatst, toen vond ik dat niet leuk maar achteraf ben ik er blij mee:P
gave tijd gehad achter de bar, geen elke dag hetzelfde zoals later in de animatie en elke dag lol met t super team..
Nu tot en met donderdag hebben we animatie en dan is t afgelopen en gaan we weer schoonmaken..
nog 22 dagen en dan weer terug naar huis.

ik sprak trouwens net nog na dat ik aqua gym had gegeven een nederlandse stel, van de paar nederlanders die nog over zijn..
En ik vraag zo´waneer gaan jllie naar huis?´waarop ze antwoord, jah zaterdag alweer en jij?? ik zeg: nog 3 weekjes en dan ga ik ook weer terug naar me dorpje.
Vraagt ze aan me ´waar woon je dan?´ik zeg in noord holland maar dat dorpje is klein en kent u vast niet!
Zegt ze zo: oh wij ook in Noord Holland in grootebroek, hahaha!!
Van die paar nederlanders die er nog zijn komen deze mensen gewoon 2 dorpen van me vandaan... dat vind ik altijd leuk:D
ze kenne me familie, ze kenne de bekende straten en dat terwijl je 1600 km verderop zit:P
Leuk leuk:d:d

eind deze week kan toch echt de overstroming beginne hierzo, de beruchte storm!!
zal me camera alvast opladen want in Nederland maak je zoiets niet mee..

Ben nu lekker vrij tot 10 uur en dan bingo!! joepieee

Soms....
Hierzo..
wordt ik echt raar wakker, alsof ik t gevoel heb dat ik hier woon, en gewoon werk en weer naar school ga en dat ik spaans compleet versta..
maar daarna gelukkig is t weer weg en denk ik nog aan dat ik nog 3 weekjes moet en dan weer in me eigen bedje kan slapen, auto´s met nederlands kentekenborden, haha:P

T is hier helemaal gewldig, lekker weer, maakt leuke dingen mee(nu ff wat minder in t naseizoen:P) maar deze stage en 4 maanden zal ik niet vergeten...
Maar uiteindelijk is t toch altijd weer fijn om naar huis te gaan..

Ik stop er mee want ga zo maar ff me siesta houden:P

Hasta luego

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

susan

Actief sinds 15 Mei 2008
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 69910

Voorgaande reizen:

19 November 2017 - 08 December 2017

Sri Lanka via Shanghai

01 Oktober 2016 - 22 Oktober 2016

Rondreis Vietnam

10 Oktober 2015 - 14 Oktober 2015

Toscany Drive

14 April 2012 - 07 Juli 2012

Rondreis Zuid Amerika

21 Mei 2010 - 28 Augustus 2010

Eind stage 3de jaar

17 November 2009 - 22 November 2009

AEHT Dubrovnik

26 Mei 2009 - 17 September 2009

2de jaars stage

16 Mei 2008 - 18 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: