week 16 - Reisverslag uit Pineda de Mar, Spanje van susan rood - WaarBenJij.nu week 16 - Reisverslag uit Pineda de Mar, Spanje van susan rood - WaarBenJij.nu

week 16

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg susan

31 Augustus 2008 | Spanje, Pineda de Mar

Joehoeeeeeeeeee nog 17 dagen en dan naar huis:-p
eerst nog hier 3 dagen vrij in de week!! beetje vakantie houden he, moet ook kenne!
afgelopen donderdag ben ik met 2 vrienden van djem(collega) met ze 4-re naar Barcelona geweest. Met zo´n tourbus door barcelona geweest en beetje de toerist :takepicture: uithangen:bike:

mooie gebouwen gezien, t voetbal stadium geweest, en nog veeeeel meer.
zon bus tour is t zeker waar, en mooi zitten dom kijke:blink:

morgen gaat de helft van onze collega´s naar huis, naar barcelona of zuid spanje, ligt er net aan waar ze allemaal vandaan komen. vanaf morgen wordt t echt heel anders, in plaatst van de vaste groep van 12 man, naar 5 man:'-(
maar heeft ook ze voordelen, nu kunne we onze eigen kamer pakken, en is er genoeg ruimte!!(6) ;-)

tijd vliegt echt om!!
aan t begin ben ik begonnen met een stage verhaal, maar daar eindigde ik 4 juni mee en daar ben ik vanaf gister mee verder gegaan, 3 maanden later alweer..

ach jah,..
nog paar dagen in de bar en supermarkt en dan schoonmaken, net als in mei alles opzetten, nu alles afbouwen, HEERLIJK!!
tijd van komen en tijd van gaan:flying:

vanavond nog even 3 uurtjes achter de bar, en voor morgen weer ik het nog niet en dan lekker 3 dagen vrij:surfer:

woensdag jarig!!!!!!!

ik stop er weer mee,
hasta luego!

• 02 September 2008 - 22:02

Els Haring:

hoi Susan van harte gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een mooie dag van in Spanje .en natuurlijk nog vele jaren Suus. Veel liefs en een knuffel van ons allemaal en tot ongeveer drie weken hoor

• 03 September 2008 - 13:31

Tink:

heej Suusie,

Feliz compleanos! Wel een beetje raar denk om jarig te zijn in Spanje? Ga je nog iets speciaals doen ter ere van je verjaardag?? Nou in ieder geval tot snel weer Hoogkarspel!

Liefs,
    Jeltinke