week 1 - Reisverslag uit Bad Gastein, Oostenrijk van susan rood - WaarBenJij.nu week 1 - Reisverslag uit Bad Gastein, Oostenrijk van susan rood - WaarBenJij.nu

week 1

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg susan

01 Juni 2009 | Oostenrijk, Bad Gastein

Hoi iedereen:D
Me eerste week zit er alweer op.
dinsdagnacht om half 3 aangekomen door wat trein vertraging.
Woensdag de eerste echte dag met zonlicht er bij:) en gelijk me appartement geordend.
T is een super ruim 'huisje'met alles er in, kan geen beter verblijf wensen ten opzichte van vorig jaar.
Zelfs met vaatwasser:P
Ik zal even kort uitleggen wat er hier nou allemaal moet gebeuren:P.
Deze zomer runnen we alsware met ze 4-ren de camping en appartementen. Er komen hier voornamelijk gezinnen met kinderen en gepensioneerde omdat het eigelijk een wandelgebied is.
Zomers worden er dus vele tochten georganiseerd en 's winters is het een Ski gebied.
Wij zijn nu bezig op de receptie en alle tenten gereed maken, BBQ avonden regelen. Eigelijk komen er altijd veel meer taken bij kijken. Er is in ieder geval genoeg te doen.
zo verzorgen wij vrijdag voor 20 ANWB gasten een BBQ avond,met een bandje en oostenrijkse sfeer. het personeel zal in Oostenrijkse kledingdracht lopen:P altijd leuk...
Zelf ben ik nu de omgeving aan het verkennen om ook zo onze gasten te kunnen informeren.
Bad Gastein waar deze camping ligt staat bekend om zijn 2 Kuur-oorden. Dit zijn luxe zwembaden met sauna's, massage's en andere luxe dingen. In deze baden stroomt ook water wat vanuit de bergen 46 graden is. Dit wordt afgekoeld naar 32 tot 36 graden.
Verder liggen er op de bergtoppen een dik pak sneeuw, wat zo af en toe wordt bijgevuld als t daar boven sneeuwt:P
Vanaf de maanden mei tot ruim september worden hier vele concerten,feesten en activiteiten georganiseerd. Net zoals bij ons, staat er een tent met een band en zuipe maar:P
Er mag hier dan wel geen groot strand zijn en een soort 'Lloret de mar" zijn, maar totaal anders en veeeel meer te doen:D
Dit was even een lang verslag, om een indruk te geven enzo..
en anders moet je maar google naar Bad Gastein:D
Auf Wiedersehen

• 02 Juni 2009 - 13:17

Roel:

Schitterend Suus

• 10 Juni 2009 - 18:14

Tante Ineke:

Hoi Suus dat ziet er goed uit in oosterijk ,en voor jou veel te doen op de camping , blijf je lekker bezig ,,goed voor je , aanstaande vrijdag ga ik met Truus een aantal dagen naar Valkenburg heb er zin in en het word mooi weer . O/Siemen blijft thuis moet werken ik ,uitgeven en hij werken toch eerlijk verdeelt dacht ik zo,,ha,ha, Suus geniet er van en ik wacht weer op je volgende bericht . Gr T/Inek en '/Siemen