week 2 - Reisverslag uit Bad Gastein, Oostenrijk van susan rood - WaarBenJij.nu week 2 - Reisverslag uit Bad Gastein, Oostenrijk van susan rood - WaarBenJij.nu

week 2

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg susan

10 Juni 2009 | Oostenrijk, Bad Gastein

Hoii Hoi,


Week 2 zit er ook alweer op. Druk bezig geweest met tenten opgebouwd, balkons schilderen en dan nog de receptie erbij.
Eigelijk ben ik hier de ene week schilder, of bouwvakker:P dan even animatrice, serveerster of receptioniste. Zo blijft t leuk:D

Afgelopen week hebben we ook alle oude gasten weer enveloppen gestuurd met informatie over de camping. Hopen dat ze weer graag terug willen komen, maar dat denk ik wel als jet ziet hier:D

Vandaag nog even in de receptie gezeten maar aangezien ik nog niet heel goed duits spreek:P, kan dat soms knap lastig zijn..
In september spreek ik vloeiend duits;) niet dat ik er op zit te wachten:P

oja, Gister dacht ik: laat ik nog maar even gaan joggen, maar waarheen?

Het standaard rondje of helemaal omhoog naar t dorpje Bad gastein. Dat laatste werd t em..
IK wilde naar het Kuur-zwembad joggen waar mijn 'basin'ook aanwezig was. Aangezien er geen bussen meer terug rijden na 7 uur moest ik met de basin mee terug..Dus, ik was al even aan het uitrekenen wanneer zij terug zou gaan. Rond dat tijdstip moest ik dus boven zijn zodat ik mee terug kon..
jog/loop ik op een gegeven moment bijna boven aan in het dorpje rijdt ze me zo voorbij...
Dus ik te zwaaien, schreeuwen, en springen tot dat ze me ziet!!
En jahoor gelukkig:P ik hoefde niet helemaal terug te lopen:D:D

Vanavond maar een veilig rondje joggen...

Aanstaande vrijdag hebben we weer een BBQ avond voor de ANWB, als t weer netals vorige week wordt, is t top!!

Auf Wiedersehen
Suus

  • 10 Juni 2009 - 18:19

    T/ Ineke :

    Hoi Suus ik heb een berichtje voor je ,staat in week 1 , gr T/Ineke

  • 11 Juni 2009 - 14:55

    Lilian:

    HE SUUSIE,

    DE EERSTE KEER DAT WE EEN BERICHTJE STUREN DAT IN OOSTENRIJK WORDT ONTVANGEN, PROBEER WEL DE MAILS EN DEZE SITE TE BEKIJKEN, JE PC IS LANGZAAM MAAR MISSCHIEN DOET IE HET NU WEER, IK HEB EEN LEUKE AGENDA 2009/2010 VOOR JE GEKOCHT VOOR HET NIEUWE SCHOOLJAAR, DAAR MOET JE NU NOG NIET AAN DENKEN MAAR HET WORD WEER EEN KEER SEPTEMBER, HEEL VEEL PLEZIER MORGEN MET DE ANWB GROEP EN WIE WEET ZIE JE BEKENDEN, DENK OM JEZELF EN GENIETEN..

    LIEFS EN DIKKE KUS VAN PA EN MA

  • 13 Juni 2009 - 12:03

    Laura:

    waaR ZIJN DE FOTOS MUTS

    IK WIL FOTOOOSS
    X LAU

  • 16 Juni 2009 - 17:02

    Je Vader:

    wat ik lees,gaat me verbazen, schilderen!!!!, volgend jaar maar stagelopen bij je vader thuis, want in 2010 moet mijn huis geschilderd worden.
    Ik zou zeggen blijf oefenen, want dat heb ik liever dat je dat daar doet dan hier, nou meissie nog veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Bad Gastein

2de jaars stage

Recente Reisverslagen:

16 September 2009

Belangrijk!!:D eigen mobiel nummer

16 September 2009

laatste dag

13 September 2009

week 17, de laatste week

08 September 2009

week 16, de ena laatste week

02 September 2009

week 14 of 15:P en morgen jarig!!!!!!!:D
susan

Actief sinds 15 Mei 2008
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 69910

Voorgaande reizen:

19 November 2017 - 08 December 2017

Sri Lanka via Shanghai

01 Oktober 2016 - 22 Oktober 2016

Rondreis Vietnam

10 Oktober 2015 - 14 Oktober 2015

Toscany Drive

14 April 2012 - 07 Juli 2012

Rondreis Zuid Amerika

21 Mei 2010 - 28 Augustus 2010

Eind stage 3de jaar

17 November 2009 - 22 November 2009

AEHT Dubrovnik

26 Mei 2009 - 17 September 2009

2de jaars stage

16 Mei 2008 - 18 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: