week 2 - Reisverslag uit Bad Gastein, Oostenrijk van susan rood - WaarBenJij.nu week 2 - Reisverslag uit Bad Gastein, Oostenrijk van susan rood - WaarBenJij.nu

week 2

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg susan

10 Juni 2009 | Oostenrijk, Bad Gastein

Hoii Hoi,

Week 2 zit er ook alweer op. Druk bezig geweest met tenten opgebouwd, balkons schilderen en dan nog de receptie erbij.
Eigelijk ben ik hier de ene week schilder, of bouwvakker:P dan even animatrice, serveerster of receptioniste. Zo blijft t leuk:D

Afgelopen week hebben we ook alle oude gasten weer enveloppen gestuurd met informatie over de camping. Hopen dat ze weer graag terug willen komen, maar dat denk ik wel als jet ziet hier:D

Vandaag nog even in de receptie gezeten maar aangezien ik nog niet heel goed duits spreek:P, kan dat soms knap lastig zijn..
In september spreek ik vloeiend duits;) niet dat ik er op zit te wachten:P

oja, Gister dacht ik: laat ik nog maar even gaan joggen, maar waarheen?

Het standaard rondje of helemaal omhoog naar t dorpje Bad gastein. Dat laatste werd t em..
IK wilde naar het Kuur-zwembad joggen waar mijn 'basin'ook aanwezig was. Aangezien er geen bussen meer terug rijden na 7 uur moest ik met de basin mee terug..Dus, ik was al even aan het uitrekenen wanneer zij terug zou gaan. Rond dat tijdstip moest ik dus boven zijn zodat ik mee terug kon..
jog/loop ik op een gegeven moment bijna boven aan in het dorpje rijdt ze me zo voorbij...
Dus ik te zwaaien, schreeuwen, en springen tot dat ze me ziet!!
En jahoor gelukkig:P ik hoefde niet helemaal terug te lopen:D:D

Vanavond maar een veilig rondje joggen...

Aanstaande vrijdag hebben we weer een BBQ avond voor de ANWB, als t weer netals vorige week wordt, is t top!!

Auf Wiedersehen
Suus

• 10 Juni 2009 - 18:19

T/ Ineke :

Hoi Suus ik heb een berichtje voor je ,staat in week 1 , gr T/Ineke

• 11 Juni 2009 - 14:55

Lilian:

HE SUUSIE,

DE EERSTE KEER DAT WE EEN BERICHTJE STUREN DAT IN OOSTENRIJK WORDT ONTVANGEN, PROBEER WEL DE MAILS EN DEZE SITE TE BEKIJKEN, JE PC IS LANGZAAM MAAR MISSCHIEN DOET IE HET NU WEER, IK HEB EEN LEUKE AGENDA 2009/2010 VOOR JE GEKOCHT VOOR HET NIEUWE SCHOOLJAAR, DAAR MOET JE NU NOG NIET AAN DENKEN MAAR HET WORD WEER EEN KEER SEPTEMBER, HEEL VEEL PLEZIER MORGEN MET DE ANWB GROEP EN WIE WEET ZIE JE BEKENDEN, DENK OM JEZELF EN GENIETEN..

LIEFS EN DIKKE KUS VAN PA EN MA

• 13 Juni 2009 - 12:03

Laura:

waaR ZIJN DE FOTOS MUTS

IK WIL FOTOOOSS
    X LAU

• 16 Juni 2009 - 17:02

Je Vader:

wat ik lees,gaat me verbazen, schilderen!!!!, volgend jaar maar stagelopen bij je vader thuis, want in 2010 moet mijn huis geschilderd worden.
    Ik zou zeggen blijf oefenen, want dat heb ik liever dat je dat daar doet dan hier, nou meissie nog veel plezier.