9e week toch?? - Reisverslag uit Bad Gastein, Oostenrijk van susan rood - WaarBenJij.nu 9e week toch?? - Reisverslag uit Bad Gastein, Oostenrijk van susan rood - WaarBenJij.nu

9e week toch??

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg susan

29 Juli 2009 | Oostenrijk, Bad Gastein

Morriee:P

ik weet niet meer of t week 9 is..
in ieder geval me ouders,zus en zwager benne er:D

Zaterdag nacht nog de kroeg in geweest met vrienden en campinggasten en zondag brak achter de Receptie in spanning tot dat me ouders arriveerde. Elk vrij uurtje dat ik kon krijgen ben ik even plat gaan liggen om zo me ´kater´ en beetje buikziek:P weg te krijgen. Al met al wel gelukt. ROnd 4 uur zoals me vader al zei en het dan ook geen minuut later wordt, reden ze de camping op. Ik werd gebeld en gesmst want ik lag toen net even op me bedje.. hihi:§

Die zondag zijn we gelijk samen gaan eten en naar het chalet van me ouders gereden. Me zus en zwager verblijven hier op de camping.

Deze week heb k 3 vrije dagen gekregen om zo met mams en paps en zusje lief op stap te gaan hihi.
Maandag zijn me zus en der vriend wezen raften. Super vet!! van 3 kleine watervallen met de boot en daar lagenw e weer in het water:P voor de rest leuk wild water, dus een mooi tochtje van gemaakt.
Dinsdag was de bedoeling dat we naar de Grootste ijsgrot en de liechtensteinklam zouden gaan maar de auto hield het voor gezien. Koppeling kapot. Dus dan kom je niet ver meer:(
auto weg laten slepen en gelijk laten maken en vandaag weer opgehaald:D

voor de rest hebben we morgen weer een gril avond voor de camping gasten dus kan ik weer in kleding dracht haha:P
en vrijdag heb ik nog een vrije dag dus dan gaan we dan naar de grotten en de klam. De andere excursie zit er niet meer in door de auto pech. ken beure, wel net op vakantie maarja..

en zondag vertrekken ze weer naar huis en laten ze mij achter:'(

maar ik heb hier een top tijd dus dat geeft totaal niet:P

ik stop er weer mee. en tot de volgende weekmail:P

  • 30 Juli 2009 - 10:49

    T/ineke:

    Hoi Suus dat is pech ,,de auto,. Suus wat leuk dat je een aantal vrije dagen heb gekregen om met je fam op te trekken ,,of dat nu echt gezellig is vraag ik mij af ,grapje ,
    Suus geniet er van . gr T/Ien en O/Siemen

  • 30 Juli 2009 - 17:53

    Ria Visser:

    Hoi Susan, en verdere fam.
    Bedankt voor je kaartje 1 lief dat je er de tijd voor neeemt en aandacht aan schenkt, want er zal nog zoveel zijn waar je aan denkt.
    Prachtig dat je er zo geniet,als ik eraan denk is het of ik het allemaal voor me ziet.
    Natuurlijk voor jullie en de auto dikke pech, maar zoiets kan altijd gebeuren als je bent onderweg.
    En..........er kan beter iets met de auto zijn als met de mens, en pech hebben is wat je niemand wens.
    Jullie hebben nu goed weer ? volgens ons wel, is natuurlijk wel net zo gezellig met het stel.
    Drie vrije dagen,dat is geen klagen!
    Heb jezelf ook al geraft? of doe je liever andere dingen of op stap gaan, en met de grillavond heb je dus weer in kostuum gestaan.
    Heb je helemaal een figuur voor, het stond je ook ( op de foto gezien )hartstikken toppie hoor !
    Wanneer ik dit mail is het slecht weer buiten, de regen en hagel kletterd tegen de ruiten.
    Heerlijk weer om binnen te blijven, te mailen en wat kaartjes te schrijven.
    Twee verjaardag in het komend weekend, dus.....gezellig dat is je bekent.
    Zondag eerst naar Oma Besseling voor een koppie, altijd blij wanneer ze visite zie.
    Doe de hartelijke groeten aan je Pa en Ma, en aan Ruud en Laura.
    Beleef de dagen intens en blij, liefs van Niek en mij erbij.
    Groeten: je weet wel wie.........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Bad Gastein

2de jaars stage

Recente Reisverslagen:

16 September 2009

Belangrijk!!:D eigen mobiel nummer

16 September 2009

laatste dag

13 September 2009

week 17, de laatste week

08 September 2009

week 16, de ena laatste week

02 September 2009

week 14 of 15:P en morgen jarig!!!!!!!:D
susan

Actief sinds 15 Mei 2008
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 69910

Voorgaande reizen:

19 November 2017 - 08 December 2017

Sri Lanka via Shanghai

01 Oktober 2016 - 22 Oktober 2016

Rondreis Vietnam

10 Oktober 2015 - 14 Oktober 2015

Toscany Drive

14 April 2012 - 07 Juli 2012

Rondreis Zuid Amerika

21 Mei 2010 - 28 Augustus 2010

Eind stage 3de jaar

17 November 2009 - 22 November 2009

AEHT Dubrovnik

26 Mei 2009 - 17 September 2009

2de jaars stage

16 Mei 2008 - 18 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: