week 10 - Reisverslag uit Bad Gastein, Oostenrijk van susan rood - WaarBenJij.nu week 10 - Reisverslag uit Bad Gastein, Oostenrijk van susan rood - WaarBenJij.nu

week 10

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg susan

07 Augustus 2009 | Oostenrijk, Bad Gastein

Hoiiii!!!

Vanaf deze week zit ik al over de helft van mijn stage periode.
Nog 1 1/2 maand en dan zie ik me dorpje weer terug:D

even kijken...
afgelopen week waren me ouders, zus en schoonbroer er:D

super leuke week gehad, veel vrij gekregen wat erg fijn was.
Zoals ik al had verteld denk ik:P, hebbenw e de grootste ijsgrot van wereld bezocht wat erg indrukkend was alleen een pokke end lopen:P

Daarnaast zijn we nog wezen raften:P en naar de kuuroorden geweest:D
super relaxed uiteraard.

Uiteraard ook even geen week gekookt voor mezelf maar heerlijk uit eten geweest.
" avonden gebarbequed, 1 avond de grill avond:D:P en voor de rest uit eten..
en nu weer zelf koken(A)

Nu ik weer ben achter gelaten door me ouders;) zit ik nog ´s avonds gezellig aan bij de vasten gasten op de camping.
Met deze familie ben ik afgelopen woensdag op me vrije dag mee gegaan op pad:P en ´s avonds mee gegeten van de bijzondere camping pasta:P hihi

Vanochtend nog met dezelfde gasten wezen Roller-biken, dat zijn dus die grote steppen waarmee je met een raptempo naar beneden gaat.
foto´s volgen nog!!

en nu weer achter de receptie:D even een rust momentje, net 4 familie´s aangemeld dus even snel tussen door berichtje plaatsen:D

Het weer is hier ook super! eigelijk zelfs beetje te warm maar in NL was t er ook weer tropisch hoorde ik...
blijft een raar land;):P

Alle leuke,maffe,rare,domme, en superrr gave foto´s zet ik op me hyves..

p.s: als er nog bijzonderen of leuke dingen gebeuren in het lievelijke dorpje Hoogkarspel wil ik het graag horen:D:D


Wiederschaunn!!
liefs, Suus


  • 07 Augustus 2009 - 14:23

    Tim:

    heey Suus
    Je vermaakt je wel he:D
    Maar wil je ook niet het nieuws uit Grootebroek horen, ( place to be):P

    Ik spreek je snel en niet teveel bier he;):P

  • 09 Augustus 2009 - 10:24

    T/Inek:

    Hoi suus hier ben ik weer , jammer voor jou maar bijzondere dingen uit Hoogkarspel heb ik niet, saai he !!gister met de trike ,,motor op 3 wielen , samen met nog een stel door westfriesland getoert , volendam , marken , enz ,erg gaaf.daarna de bq aan gedaan, was weer een gezellig dagje , Het weer is bij ons aangenaam ong 21 gr net mooi om nog even bezig te zijn . Suus gr van ons uit Hoogkarspel

  • 14 Augustus 2009 - 21:30

    Lilian:

    hoi susan,

    als ik dit typ is het vrijdag de 14e aug

    het was vandaag mooi weer maar het wordt morgen nog mooier
    we gaan denk ik varen met roel en tink en misschien met joost en marielle besseling en kindertjes, wordt denk ik alkmaar,

    zondag naar de film met laura en dan is het weekend weer om
    wat is een week he

    niet zo veel een week vliegt om
    voor jou waarschijnlijk de 4 mnd in oostenrijk ook
    maar dat is een goed teken als de dagen snel om gaan heb je het naar je zin
    toen we bij je waren zagen we dat ook en dat geeft een goed gevoel
    lieve mensen bij wie je dit jaar vertoef
    maja en jan heel aardig
    we hebben een pracht week bij je gehad veel gezien veel gedaan en lekker eten heerlijk
    en natuurlijk heel veel gelachen, ook belangrijk
    nog even en je bent weer thuis, zal wennen zijn weer maar dat komt ook weer goed als je thuis weer in je ritme bent is het oke
    we vieren gewoon je verjaardag en je krijgt je kado, misschien kan je ook nog een keer mee varen in sept,

    fijn weekend lieverd

    groeten van mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Bad Gastein

2de jaars stage

Recente Reisverslagen:

16 September 2009

Belangrijk!!:D eigen mobiel nummer

16 September 2009

laatste dag

13 September 2009

week 17, de laatste week

08 September 2009

week 16, de ena laatste week

02 September 2009

week 14 of 15:P en morgen jarig!!!!!!!:D
susan

Actief sinds 15 Mei 2008
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 69910

Voorgaande reizen:

19 November 2017 - 08 December 2017

Sri Lanka via Shanghai

01 Oktober 2016 - 22 Oktober 2016

Rondreis Vietnam

10 Oktober 2015 - 14 Oktober 2015

Toscany Drive

14 April 2012 - 07 Juli 2012

Rondreis Zuid Amerika

21 Mei 2010 - 28 Augustus 2010

Eind stage 3de jaar

17 November 2009 - 22 November 2009

AEHT Dubrovnik

26 Mei 2009 - 17 September 2009

2de jaars stage

16 Mei 2008 - 18 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: