week 10 - Reisverslag uit Bad Gastein, Oostenrijk van susan rood - WaarBenJij.nu week 10 - Reisverslag uit Bad Gastein, Oostenrijk van susan rood - WaarBenJij.nu

week 10

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg susan

07 Augustus 2009 | Oostenrijk, Bad Gastein

Hoiiii!!!

Vanaf deze week zit ik al over de helft van mijn stage periode.
Nog 1 1/2 maand en dan zie ik me dorpje weer terug:D

even kijken...
afgelopen week waren me ouders, zus en schoonbroer er:D

super leuke week gehad, veel vrij gekregen wat erg fijn was.
Zoals ik al had verteld denk ik:P, hebbenw e de grootste ijsgrot van wereld bezocht wat erg indrukkend was alleen een pokke end lopen:P

Daarnaast zijn we nog wezen raften:P en naar de kuuroorden geweest:D
super relaxed uiteraard.

Uiteraard ook even geen week gekookt voor mezelf maar heerlijk uit eten geweest.
" avonden gebarbequed, 1 avond de grill avond:D:P en voor de rest uit eten..
en nu weer zelf koken(A)

Nu ik weer ben achter gelaten door me ouders;) zit ik nog ´s avonds gezellig aan bij de vasten gasten op de camping.
Met deze familie ben ik afgelopen woensdag op me vrije dag mee gegaan op pad:P en ´s avonds mee gegeten van de bijzondere camping pasta:P hihi

Vanochtend nog met dezelfde gasten wezen Roller-biken, dat zijn dus die grote steppen waarmee je met een raptempo naar beneden gaat.
foto´s volgen nog!!

en nu weer achter de receptie:D even een rust momentje, net 4 familie´s aangemeld dus even snel tussen door berichtje plaatsen:D

Het weer is hier ook super! eigelijk zelfs beetje te warm maar in NL was t er ook weer tropisch hoorde ik...
blijft een raar land;):P

Alle leuke,maffe,rare,domme, en superrr gave foto´s zet ik op me hyves..

p.s: als er nog bijzonderen of leuke dingen gebeuren in het lievelijke dorpje Hoogkarspel wil ik het graag horen:D:D

Wiederschaunn!!
liefs, Suus

• 07 Augustus 2009 - 14:23

Tim:

heey Suus
    Je vermaakt je wel he:D
    Maar wil je ook niet het nieuws uit Grootebroek horen, ( place to be):P

Ik spreek je snel en niet teveel bier he;):P

• 09 Augustus 2009 - 10:24

T/Inek:

Hoi suus hier ben ik weer , jammer voor jou maar bijzondere dingen uit Hoogkarspel heb ik niet, saai he !!gister met de trike ,,motor op 3 wielen , samen met nog een stel door westfriesland getoert , volendam , marken , enz ,erg gaaf.daarna de bq aan gedaan, was weer een gezellig dagje , Het weer is bij ons aangenaam ong 21 gr net mooi om nog even bezig te zijn . Suus gr van ons uit Hoogkarspel

• 14 Augustus 2009 - 21:30

Lilian:

hoi susan,

als ik dit typ is het vrijdag de 14e aug

het was vandaag mooi weer maar het wordt morgen nog mooier
    we gaan denk ik varen met roel en tink en misschien met joost en marielle besseling en kindertjes, wordt denk ik alkmaar,

zondag naar de film met laura en dan is het weekend weer om
    wat is een week he

niet zo veel een week vliegt om
    voor jou waarschijnlijk de 4 mnd in oostenrijk ook
    maar dat is een goed teken als de dagen snel om gaan heb je het naar je zin
    toen we bij je waren zagen we dat ook en dat geeft een goed gevoel
    lieve mensen bij wie je dit jaar vertoef
    maja en jan heel aardig
    we hebben een pracht week bij je gehad veel gezien veel gedaan en lekker eten heerlijk
    en natuurlijk heel veel gelachen, ook belangrijk
    nog even en je bent weer thuis, zal wennen zijn weer maar dat komt ook weer goed als je thuis weer in je ritme bent is het oke
    we vieren gewoon je verjaardag en je krijgt je kado, misschien kan je ook nog een keer mee varen in sept,

fijn weekend lieverd

groeten van mam