terug in Bad Gastein Wintersport - Reisverslag uit Bad Gastein, Oostenrijk van susan rood - WaarBenJij.nu terug in Bad Gastein Wintersport - Reisverslag uit Bad Gastein, Oostenrijk van susan rood - WaarBenJij.nu

terug in Bad Gastein Wintersport

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg susan

01 Januari 2010 | Oostenrijk, Bad Gastein

Hoi Allemaal,

na 4 maanden in Oostenrijk te hebben gewerkt ben ik vanaf 27 december tot 4 januarie weer terug in Oostenrijk:D

Na een mooi zomer seizoen wilde ik ook graag het winter seizoen meemaken:P
en t is super hier, heel anders uiteraard.
Volop toerisme, overal cafe's, kroegen en discotheken en apre ski uiteraard:D

van maandag tot en met woensdag heb ik ski les gehad omdat ik er nog niks van kon... wil niet zeggen dat ik nu veel beter ben:P haha
ik hou t toch maar op schaatsen(A)

In ieder geval, een leuke ski groep, super veel lol gehad, duizend keer gevallen en onder de blauwe plekken(A):P

's avonds nog vaak met vrienden van de zomer op stap geweest en toen donderdag heeeeeeeeeel veeeeel oliebollen gebakken:P

die avond met bijna alle mensen van hier gevierd en daarna wezen stappen natuurlijk:P in de beruchte kroeg van de zomer:D
Super jaar wisseling gehad!!

Morgen ben ik van plan nog even te helpen hierzo en dan smiddags nog even skieen.
Zondag dan nog even in de luxe thermaal zwembaden bijkomen van al dat geski:P en apre ski;) en dan maandag weer met de trein zu hause:P

Kort samen gevat, een mooi weekie weer:D

nog een gelukkig nieuwjaar iedereen:D
(K) Suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Bad Gastein

susan

Actief sinds 15 Mei 2008
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 69945

Voorgaande reizen:

19 November 2017 - 08 December 2017

Sri Lanka via Shanghai

01 Oktober 2016 - 22 Oktober 2016

Rondreis Vietnam

10 Oktober 2015 - 14 Oktober 2015

Toscany Drive

14 April 2012 - 07 Juli 2012

Rondreis Zuid Amerika

21 Mei 2010 - 28 Augustus 2010

Eind stage 3de jaar

17 November 2009 - 22 November 2009

AEHT Dubrovnik

26 Mei 2009 - 17 September 2009

2de jaars stage

16 Mei 2008 - 18 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: