terug in Bad Gastein Wintersport - Reisverslag uit Bad Gastein, Oostenrijk van susan rood - WaarBenJij.nu terug in Bad Gastein Wintersport - Reisverslag uit Bad Gastein, Oostenrijk van susan rood - WaarBenJij.nu

terug in Bad Gastein Wintersport

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg susan

01 Januari 2010 | Oostenrijk, Bad Gastein

Hoi Allemaal,

na 4 maanden in Oostenrijk te hebben gewerkt ben ik vanaf 27 december tot 4 januarie weer terug in Oostenrijk:D

Na een mooi zomer seizoen wilde ik ook graag het winter seizoen meemaken:P
en t is super hier, heel anders uiteraard.
Volop toerisme, overal cafe's, kroegen en discotheken en apre ski uiteraard:D

van maandag tot en met woensdag heb ik ski les gehad omdat ik er nog niks van kon... wil niet zeggen dat ik nu veel beter ben:P haha
ik hou t toch maar op schaatsen(A)

In ieder geval, een leuke ski groep, super veel lol gehad, duizend keer gevallen en onder de blauwe plekken(A):P

's avonds nog vaak met vrienden van de zomer op stap geweest en toen donderdag heeeeeeeeeel veeeeel oliebollen gebakken:P

die avond met bijna alle mensen van hier gevierd en daarna wezen stappen natuurlijk:P in de beruchte kroeg van de zomer:D
Super jaar wisseling gehad!!

Morgen ben ik van plan nog even te helpen hierzo en dan smiddags nog even skieen.
Zondag dan nog even in de luxe thermaal zwembaden bijkomen van al dat geski:P en apre ski;) en dan maandag weer met de trein zu hause:P

Kort samen gevat, een mooi weekie weer:D

nog een gelukkig nieuwjaar iedereen:D
(K) Suus