zomaar even.. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van susan rood - WaarBenJij.nu zomaar even.. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van susan rood - WaarBenJij.nu

zomaar even..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg susan

09 Juni 2010 | Frankrijk, Parijs

Haj Haj,


na het vertrek van mijn collega tevens ook klasgenoot zit ik hier nog als enige nederlander:P

al hoe wel er op de camping pittug wat van zijn.
ha, ik zal nog even iets tussen door vertellen..

De franse hier zijn erg geliefd op hun taal, wat opzich ook wel oke is. Maar voor hun moet dus elk andere buitenlandse werknemer alleen maar frans spreken en dat gaat me niet altijd goed af dusja..

maar wat ik hiermee wil zeggen is dat hun mij afgelopen maandag tijdens t werk meer nodig hadden dan ooit..
Alsware kon ik hun gewoon wegsture:P
Alle tafels die bezet waren, waren allemaal nederlanders..
Dus wat willen ze nogmeer met iemand die de nederlandse taal goed beheerst:P hahaaha

anyway, ik begin hier al meer te wennen. t is een gezellige groep ook al hoorde ik dat er weer 2 vertrekken..maarja, ik blijf:P

In juni komen ook nog 2 andere nederlandse werknemers.Ben ik niet als enige die hollandse stagiaire!

Gister was mijn vrije dag. Ik ben toen mee geweest met aantal nederlanders ver van de camping vandaan:P
mooie route gemaakt met de auto, veel foto's gemaakt. helaas kan ik deze nog niet op me hyves zetten.

Vandaag ga ik nog even op t fietsie naar een stad in vlakbij even uitwaaien voordat ik weer te werk moet:P

groetjes vanuit France!
x Suus

  • 09 Juni 2010 - 12:18

    T/Inek:

    Hoi suus, lijkt mij erg gezellie op de camping waar jij vertoef , Suus om het weer hoef je op het ogenblik niet in frankrijk te zijn ,ik zag dat het weer hetzelfde is als bij ons ,maar je weet na regen krijgen we........ Suus geniet ervan knuf T Inek.

  • 10 Juni 2010 - 12:06

    Milou ( En Marco):

    Hello Skat.

    Gelukkig dat je daar wel geniet;).
    Jammer dat je klasgenootje/collega weg is maar dat komt weer goed denk ik.
    Ideaal dat je dus Nederlander ben op dit moment:P.
    Veel plezier nog daar!
    En tot snel.

    Liefs xxx

  • 13 Juni 2010 - 17:50

    Je Vader:

    Toch wel leuk als er weer Hollanders op de camping komen, wie weet kan je met ze terug naar Nederland rijden.
    Denk je nog wel om vaderdag en ik ben nog jarig ook, kort na vaderdag.
    Je mag het storten op dezelfde rekening waarvan jij constant geld van heb gekregen.

    Verder veel plezier Suus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

susan

Actief sinds 15 Mei 2008
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 69933

Voorgaande reizen:

19 November 2017 - 08 December 2017

Sri Lanka via Shanghai

01 Oktober 2016 - 22 Oktober 2016

Rondreis Vietnam

10 Oktober 2015 - 14 Oktober 2015

Toscany Drive

14 April 2012 - 07 Juli 2012

Rondreis Zuid Amerika

21 Mei 2010 - 28 Augustus 2010

Eind stage 3de jaar

17 November 2009 - 22 November 2009

AEHT Dubrovnik

26 Mei 2009 - 17 September 2009

2de jaars stage

16 Mei 2008 - 18 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: