Week 3 - Reisverslag uit Bad Gastein, Oostenrijk van susan rood - WaarBenJij.nu Week 3 - Reisverslag uit Bad Gastein, Oostenrijk van susan rood - WaarBenJij.nu

Week 3

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg susan

18 Juni 2009 | Oostenrijk, Bad Gastein

Guten Tag:P

De derde week zit er ook alweer op.
Deze week kwam mijn stage begeleidster langs van Vacansoleil.
Afgelopen dinsdag kwam ze aan en hebben we haar een appartement toegewezen omdat ze bleef overnachten.
s avonds heb ik als goede gastvrouw uiteraard even een maaltijd gemaakt:D
Die avond zijn we ook nog even de kroeg in geweest en wat me verbaasd hier is dat het elke avond druk is.
Sowieso zijn de kroegen alle dagen open van de week:P he he!!
Maar ook gewoon elke dag druk, bizar maar gezellig;)
Woensdag hebben we dan even een evaluatie gesprek gehouden. Eerst met de eigenaren en daarna met mij nog even.
Alles ging uitstekend goed!! :D:D voor de 3 weken dat ik hier zit, gaat t Super Toll:P
Alleen ik moet nog even aan mijn duits werken:$

Gister hebben we ook weer een BBQ avond georganiseerd voor de camping gasten, was weer super gezellig!:D
Op het eind van de avond kwam er een gast van de camping naar me toe en die vroeg; Vertel je ook aan je familie en vrienden dat je in een Oostenrijke Tirol jurk loopt:P
Bij deze dus...

1 van de eigenaren gaat dit weekend even terug naar nederland.. dus dan blijven we met z'n 3-en over.
Ook wel even fijn een weekend terug naar NL als je er niet meer zo vaakt komt..

In ieder geval, het weer is hier uitermate goed. 30 graden vandaag!!:D
Ik ga weer aan het werk..

Auf Wiedersehen

  • 18 Juni 2009 - 08:28

    Tim:

    heey Suus!
    je zit weer in een paradijsje als ik het zo lees;) en klopt het? hele dag bier in oostenrijk:P?? veel plezier nog!

    ow ja, die dingest jurk kan echt niet hoor;):P

  • 18 Juni 2009 - 08:48

    T/ineke:

    Wat geniet je weer ,suus, heerlijk en wat fijn dat je stage zo goed gaat ,,kan ook niet anders met z,n blijde meid , Suus geniet er van want de tijd gaat hard ,knuf van T/I en O/S

  • 18 Juni 2009 - 14:51

    Lilian:

    HOI SUUSIE,

    IK GA DE TIROLER JURK AAN DE OMA'S LATEN ZIEN HEB DE FOTO GEKOPIEERD

    JE ZEI DAT EEN VAN DE EIGENAREN VAN DE CAMPING EVEN NAAR NEDERLAND GAAT, WIE VAN DE TWEE IS HET JAN OF MAJA?
    GENIET JE NOG VAN DE MOOIE NATUUR OM JE HEEN, VAST WEL, IEDEREEN DIE IK EROVER SPREEK ZEGT DAT HET DAAR HEEL ERG MOOI IS, ZOWIEZO SALZBURG
    NOU SUUS TOT GAUW, WE HEBBEN ER ERG ZIN IN
    VOLGENDE WEEK IS JE PAPA JARIG EN DAN IS HET NOG 4 WEKEN VOOR IK JE ZIE, HEERLIJK .

    XXXXX GROET'MA

  • 18 Juni 2009 - 17:05

    Jeltinke:

    Heej Suus!

    Wat klinkt dat goed daar bij jullie in Oostenrijk!! Kan je geen fotootjes op je site zetten, ik ben namelijk wel benieuwd naar hoe het er daar uit ziet en niet te vergeten jou in Tiroler jurk.
    Wij gaan zondag lekker op vakantie, heb ik wel erg zin in... Nou veel plezier en werkse daar. LIefs,
    Jeltinke

  • 18 Juni 2009 - 18:14

    Marian En Maarten:

    Hallo Susan
    We hebben je mail gelezen gezellig???Prettig om te weten dat het goed met je gaat en dat je het meteen al naar je zin had in het mooie Oostenrijk. ja jammer dat we niet bij je aankwamen op de terugreis Het was toch een beetje te veel kilometers.nou meisje succes voor de komende weken.Geniet er van denk om jezelf enne ja die duitse taal he'.Komt wel goed gewoon doen. de marsel en auf wiedersehen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Bad Gastein

2de jaars stage

Recente Reisverslagen:

16 September 2009

Belangrijk!!:D eigen mobiel nummer

16 September 2009

laatste dag

13 September 2009

week 17, de laatste week

08 September 2009

week 16, de ena laatste week

02 September 2009

week 14 of 15:P en morgen jarig!!!!!!!:D
susan

Actief sinds 15 Mei 2008
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 69868

Voorgaande reizen:

19 November 2017 - 08 December 2017

Sri Lanka via Shanghai

01 Oktober 2016 - 22 Oktober 2016

Rondreis Vietnam

10 Oktober 2015 - 14 Oktober 2015

Toscany Drive

14 April 2012 - 07 Juli 2012

Rondreis Zuid Amerika

21 Mei 2010 - 28 Augustus 2010

Eind stage 3de jaar

17 November 2009 - 22 November 2009

AEHT Dubrovnik

26 Mei 2009 - 17 September 2009

2de jaars stage

16 Mei 2008 - 18 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: