drukke weken en een laptop vol onder de stof:P - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van susan rood - WaarBenJij.nu drukke weken en een laptop vol onder de stof:P - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van susan rood - WaarBenJij.nu

drukke weken en een laptop vol onder de stof:P

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg susan

12 Juli 2010 | Frankrijk, Parijs

wel, daar ben ik weer met een reisverslag.

aan me laptop kon ik wel merken dat ik me pc een tijd niet hb gebruikt.Me toetsenbord zit onder de stof;)


oke, even de weken weer voor me halen van wat er allemaal is gebeurt en gedaan.

sowieso, afgelopen weekend is de camping vol verklaard. dat betekent ruim 4000 man op de camping. vergelijk t met Hoogkarspel op 1 camping. Het restaurant zit elk avond vol.
Het is nu geopend van 11 tot 3 om te eten en daarna om 7 tot half 11 weer.
Wij beginnen om 5 uur om alles voor te bereiden, tafels dekken en voorraad bijhouden en blabla..

dan kan ik vaak rustig aan doen tot een uur of 8 want dat komen alle fransen pas:P of het gedeelte van t restaurant waar ik werk is pas gereserveerd vanaf 9 uur:S:P
Maarja, t werk is leuk en daar gaat t om.
Mijn avond begint dan pas ook rond half 12 vaak en dan tot in de vroege uurtjes;)

overdag ben ik vrij tot 5 uur, dus ik kan gelukkig vaak genoeg weg met de auto.

afgelopen dinsdag was ik weer een hele dag vrij. Die dag zou ik naar een groot natuurpark gaan maar t was 3 uur rijden, dus is helaas niet door gegaan.
Toen heb ik samen met collega een berg beklommen waar ik vroeger altijd kwam.
Die berg heb ik beklommen toen ik 12,14,16,18 jaar was. Om t jaar gingen we op vakantie in deze regio,dus vandaar dat ik wel weer graag terug wilde hierheen.
Eenmaal die berg te hadden beklommen, wist ik dat ik in de buurt van vrienden van ons zat. Alhoewel ik niet meer hun plaatsnaam wist, kwam t me natuurlijk bekend voor.
Dus,ik op de tom tom een plaats insteld dat in de buurt was en op een gegeven moment zeg ik zo tegen me collega;
ik weet t weer!!! ik weet t weer!! dus ik als een malle(nee hoor rustig aan met autootje) me goede orientatie naar boven gehaald en ik had t gevonden.
zo maf om daar weer t zijn want daar waren we afgelopen 3 jaar niet meer geweest, en aangezien ik er als klein meisje kwam. haha.
Ik reed de oprit op en zag dat ze thuis waren, hun hadden ook geen idee wie er zou komen.
Dan zie je elkaas eerst blik weer, even nadenken en realiseren dat dat t klein meisje van vroeger was die nu zelf met de auto komt.haha!!
Een super dag was t!
Ik ga zeker nog een keer terug, t is zo apart.
Je komt er vanaf jongs af aan, achter in de auto met je muziek op. Vaders die rijdt op een weg van nog geen 3 meter breedt, een afgrond naast je waar je niet in terecht wil komen, en dan op een dag rijdt je er zelf!! geweldig! dat zijn super dingen om te doen.
De hele rit er naartoe was zoo indrukwekkend, omsingeld door mega bergen! wauuw

a fijn, dat was mijn vrije dag. Morgen heb ik weer een hele vrije dag. Moet nog even kijken wat ik ga doen.


afgelopen week zijn ook de vrienden van me klasgenoot Suzanne langsgekomen. Alhoewel suzanne nu in nederland haar stage afmaakt waren haar vrienden toch langsgekomen. LOl!
kwamen ze evengoed een Susan tegen alleen een andere;)

Omdat Suzanne ook naar huis is gegaan, werd er een nieuw nederlands iemand gevraagd tot eind augustus. Sarah.
Zij was 2 weken geleden aangekomen en is afgelopen zaterdag weer vertrokken. Volgens de organisatie via wie zij hier terecht is gekomen werd er verteld dat de eigenaar nederlands was. Helaas zijn t allemaal franse, en ben ik nog steeds en alweer de enige nederlander die hier werkt. Na dat er 2 nederlanders zijn vertrokken en een aantal franse moet t toch wel meer aan de camping liggen dan aan t personeel:P haha

Naja anyway..

dan even minder goed nieuws wat toch vermeld moet worden,is gisteravond.
K hoorde al dat museumplein vol stond!
zelf moest ik werken maar heb de meeste tijd mee kunnen kijken omdat t niet zo druk was.
We hadden hier de hele bar vol mt oranje. Geen elke nederlander was ergens anders, allemaal in de bar voor t scherm. Op 10 franse na met een spaans shirt. EN helaas, alweer de spanjaarden, ook al zijn ze goed!
2 jaar geleden werkte ik in spanje en wonnen ze de EK, en ik weet hoe t er aan toegaat dan! laat staan nu ze alweer hebben gewonnen en de WK!
Maar nu 2de voor ons, volgend keer 1ste:P

hmm.. ik zit ff te denken of ik nog meer te vertellen heb.
denk dat t zo wel genoeg is:P

iedereen veel plezier op vakantie waar die ook heen gaat. Geniet ervan!

Liefs, Suus

  • 18 Juli 2010 - 20:08

    Je Vader:

    Hoi Suus,
    altijd leuk naar vroegere momenten terug te kijken en het zelfstandig te ervaren zon rit naar Nico en Ilse.

    gelukkig heb je het druk, want ik weet hoe lastig je kan zijn als jij je verveel.

    verder gaat hier alles goed en ja inderdaad jammer dat Nederland heeft verloren, ze waren meer bezig met de wedstrijd te ontregelen dan te voetballen, overwinning terecht voor Spanje.

    Nou bereid je maar alvast op voor, we komen er over enklele weken je bezoeken.

    wees braaf en gedraag je

    je vader

  • 18 Juli 2010 - 20:18

    Lilian:

    hoi mop,ik mail maar weer s een berichtje naar je, aangezien we veel smsen bericht ik je op deze manier iets minder,het gaat goed met je dat hebik gister gehoord, je beoordeling was gunstig, nu de laatste ruime maand nog, gaat je lukken, je bent een positief meisje, we waren vanmiddag varen was heel mooi weer niet zo aciocaal heet, waren gister even bij oma rood , alles is goed met haar, ik had je kaart gelezen met de berg erop leuk, vanavond waren we te eten bij siem en ineke, was erg gezellig tante mart en cor waren er ook , ze heeft een supermooie knoert van een bbc,dus lekker eten buiten net als in la france, ik heb de uitnodiging 3 september gelezen, hoop dat het gezellig buiten kan, moeten we de boel dan versieren gaan, voor je verjaardag heb ik een apart kado voor je gekocht, spannend!
    ben je al verhuisd naar een andere kamer?, dat went ook wel weer hoor, als je de bergen ingaat met de auto kijk aub wel uit en rijd aub rustig dat moet daar echt je weet het, en denk om jezelf goed drinken en goed gezond eten , gelukkig hou je erg van fruit, nou lief ik stop ermee, dag dikke kus van ma

  • 19 Juli 2010 - 15:41

    T/ineke:

    Hoi Suus hier weer een berichtje van ons van uit het zonnige Hoogkarspel.
    Heb net vorige week mijn verjaardag gevierd ,,gelukkig buiten ,,maar ik vind het altijd een gedoe maar zoals meestal was het weer reuze gezellig en daar doe het toch voor. Je V en je M zijn afgelopen weekend bij ons te gast geweest zie bericht je M, dit was goed geslaagd heerlijk gebbq met een glas wijn in de schaduw onder een doek die O/Siemen heeft gemaakt het gaf een beetje een vacantie gevoel.
    Zeg Suus ik weet jij hou van avontuur maar doe voorzichtig met de auto.Suus geniet nog even in frankrijk en veel plezier als je V en M en natuurlijk je zus en zwager bij jou in frankrijk zijn . Suus toi toi , knuf T/Ineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

susan

Actief sinds 15 Mei 2008
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 69872

Voorgaande reizen:

19 November 2017 - 08 December 2017

Sri Lanka via Shanghai

01 Oktober 2016 - 22 Oktober 2016

Rondreis Vietnam

10 Oktober 2015 - 14 Oktober 2015

Toscany Drive

14 April 2012 - 07 Juli 2012

Rondreis Zuid Amerika

21 Mei 2010 - 28 Augustus 2010

Eind stage 3de jaar

17 November 2009 - 22 November 2009

AEHT Dubrovnik

26 Mei 2009 - 17 September 2009

2de jaars stage

16 Mei 2008 - 18 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: