hoogseizoen breekt aan:P - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van susan rood - WaarBenJij.nu hoogseizoen breekt aan:P - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van susan rood - WaarBenJij.nu

hoogseizoen breekt aan:P

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg susan

28 Juni 2010 | Frankrijk, Parijs

Salut:P

even weer een berichtje vanuit frankrijk.

T wordt hier steeds aparter maar ook weer leuker!
Na mijn 3de week zijn er ruim 4 personeelsleden vertrokken in het restaurant en er zijn 3 slowaaks voor terug gekomen.
Dit geldt zowel ook voor het keuken personeel.
Iedereen hier had t al over de beruchte slowaken, nou t is een gezellig zootje haha.
1 ervan spreekt frans en waarvan ik dacht dat ze dat allmaal deden, is dus niet zo.
Ik voel me stukken beter nu ik niet de enige ben met mijn basis frans:P

Ook moet ik deze week verhuizen naar een andere slaapruimte omdat het huidige gereserveerd is ofzoiets..
Even in het kort uitgelegd.
In de zomer werkt hier ruim 50/60 personeelsleden.
Er zijn 3 ruimtes voor ons om t slapen.
1, is de ruimte waar ik nu zit.
2, de ruimte boven de disco waar je wel internet vrbinding hebt in je kamer.
en 3 is het nieuwe gedeelte bij de uitgang van de camping, wat dus een stukje lopen is.

Aangezien de ruimtes boven de disco ook greserveerd zijn zal ik toch naar t nieuwe gedeelte moeten.
Er is 1 voordeel. We hebbe daar wel ons eigen toilet en douche.
T nadeel is dat ik van een 2 persoonsbed naar een 1 persoonsbed ga en mijn kamer zal moeten delen.
Toch zal ik het nog proberen om boven de disco te kunnen slapen.

Afgelopen week is mijn eerste bezoek langs geweest:D:D
Ik kreeg extra vrij zodat tim en ik leuke dingen konden doen.
Zo hebben we Montpellier bezocht, een super mooie stad.We wilde nog naar t strand maar zijn toch in de stad gebleven.
Ook hebben we gekanoend in vallon pont d'arc, lache:P in een super mooie omgeving.
En hb ik hem nog wat van de omgeving kunnen laten zien terwijl ik reed in me franse auto haha.
T foutste merk nog wel, peugeot.:P haha
maarja we hebben een leuke week gehad, maar ik moest ook gewoon weer werken dusja..

wat kan ik nog meer kwijt..
dat vanavond nederland tegen slowakijke speelt en dat terwijl al mijn collega's uit slowakije komen hahah. Loserss!!!

NOu ik hou t voor gezien,
tot t volgende reis verslag..

Groetjess (K)
Suus

  • 29 Juni 2010 - 13:29

    Es:

    Hi Suus!
    Ik kreeg je waarbenjij via Milou ;) Erg leuk om even te lezen!
    Lekker dat we gewonnen hebben he gister! Je collega's baalden wel zeker! Nu mogen we vrijdag weer..
    Nou heel veel plezier in Frankrijk, geniet ervan meid!
    Liefs

  • 03 Juli 2010 - 20:37

    Je Vader:

    Hoi Suus, je oma was vandaag jarig, daar waren wij natuurlijk op bezoek en morgen de wielerronde en Ruud doet ook mee, dus we gaan even kijken of hij zichzelf nog in de prijzen kan rijden.
    Vermaak je zelf, maar kijk uit met een Franse wagen

    groeten je vader

  • 05 Juli 2010 - 09:47

    Maarten Blokker:

    Ik hoop dat je dinsdagavond ook vrij bent want dan is
    Uruguay aan de beurt.
    Na een goed resultaat gaan
    wij op naar 11 july voor
    hopelijk de grootste klapper??????????

    Dag Suus

    PS Veel plezier

    M en M

  • 07 Juli 2010 - 09:57

    Tante Ria Visser:

    Hoi Susan,

    Zo Nederland in de finale, wie had gedacht dat dat er van kwam.
    Het is natuurlijk allemaal geweldig en ook al hoop je het wel dat dat er zal van ging komen, het is waarheid en Zondagavond laten ze het zien de jongens "het worden de ruim 90 minuten waavan bijna heel Nederland lag te dromen".
    Het is hier nog steeds erg mooi weer nog niet ( gelukkig ) continu zonneschijn, en dat vind ik heel erg fijn.
    Die zon hoort nu bij deze tijd, en het geeft de sfeer van leven kwaliteit.
    De grote vakantie staat voor de deur, en dat geeft de mensen helemaal een goed humeur.
    Morgen word de tweeling ook weer een jaartje ouder dus weer een feest, en je weet Oma's verjaardag is ook net geweest.
    Gaat het goed met je daar in Frankrijk ? genoeg te doen met het werk en ook nog genoeg vrije tijd, dat is dan genieten en je kan je energie er ook in kwijt.
    Doe je wel voorzichtig want je durft nogal wat zo hebben we gehoord, want het is niet de bedoeling dat je de onrust van je Ouders verstoord.
    Lieve Susan,het ga je goed en succes met alles wat je doet.
    Veeeeeel groeten van uit de Boterweid.
    Niek en Tante Ria Visser.

  • 10 Juli 2010 - 10:55

    Milou:

    Heey Suus!

    Geniet er lekker van hé.
    Ga je morgen ook nog kijken naar de finale Nederland-Spanje?
    Veel plezier nog daar!

    En ik spreek je gauw weer.

    Liefs Milou ( en Marco)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

susan

Actief sinds 15 Mei 2008
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 69936

Voorgaande reizen:

19 November 2017 - 08 December 2017

Sri Lanka via Shanghai

01 Oktober 2016 - 22 Oktober 2016

Rondreis Vietnam

10 Oktober 2015 - 14 Oktober 2015

Toscany Drive

14 April 2012 - 07 Juli 2012

Rondreis Zuid Amerika

21 Mei 2010 - 28 Augustus 2010

Eind stage 3de jaar

17 November 2009 - 22 November 2009

AEHT Dubrovnik

26 Mei 2009 - 17 September 2009

2de jaars stage

16 Mei 2008 - 18 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: