1ste maand zit er op:P - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van susan rood - WaarBenJij.nu 1ste maand zit er op:P - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van susan rood - WaarBenJij.nu

1ste maand zit er op:P

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg susan

20 Juni 2010 | Frankrijk, Parijs

haj haj,


tijd gaat weer snel als je t naar je zin heb:)
me eerste maand zit er alweer op, nog 2 te gaan:P

Nu ik hier een auto heb is t ook een stuk makkelijk geworden. Even snel boodschappen halen wat anders eerst op de fiets moest(A) wel sportief..

maar nu kan ik tenminst mooie routes langs de cote d'azur rijden;)

afgelopen week was een drukke week..
avonden in het restaurant met groepen van 50 personen, dan d volgnde ochtend weer 30 schoolkinderen..
En te rennen door t restaurant:P maar wel leuk.

Gisteren moest ik ook werken tijdens nederland-japan maar dat heb ik natuurlijk niet gedaan. Ik heb me collega gesmeekt(A) om me over te nemen om half 2 en jawel:D gelukt!
Snel me omkleed in de wc in me oranje tenue van top tot teen:P
Donderdag weer uiteraard;)

Deze week vertrekt er een collega van me.Dit is nummer 2 al. Ik snap ht niet precies hoe dat werkt hierzo maar zoals bij ons loopt ook hun contract wel eens af.. En dat voor t hoogseizoen:S
We hebben er 5 slowaken voor terug gekregen die hier elk jaar in het hoogseizoen werken. Zo leer in niet alleen frans maar ook nog es slowaaks:P

Maar ik ga er weer vandoor. Even d verblijf plaats van mijn ouders checken..

en dan 's avonds weer werken:P

Groetjes (K)
Suus

  • 20 Juni 2010 - 17:35

    T/Ineke:

    Hoi Suus hier weer een berichtje uit huize Slot, het lijkt hier wel herfst , we hebben pas een nieuwe b&b gekocht en nog niet een keer kunnen gebruiken ,,het moet niet erger worden ,, maar we geven de moed niet op eens word het zomer en dan klagen dat het zo warm is ,ja Suus we blijven hollanders , Suus Niels van T/Els is geslaagd hij gaat hierna na de Pabo. Simon en Juud zijn pas terug van 3wkn malysia hebben erg genoten maar het was lang zat ,,had weer verlangst naar zijn moeder,ha ha ha ,,zo Suus ben je weer even op de hoogte van de fam . Gr van ons en rij voorzichtig in de bergen ,knuf,,

  • 23 Juni 2010 - 18:34

    Lilian:

    he wijffie, morgen is je vader jarig en hoopt 56 jaren jong te worden,
    hij verwacht een inmens kado van je, haha,veel plezier nog met tim en fijne dag toegewenst van je moeder,xxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

susan

Actief sinds 15 Mei 2008
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 69937

Voorgaande reizen:

19 November 2017 - 08 December 2017

Sri Lanka via Shanghai

01 Oktober 2016 - 22 Oktober 2016

Rondreis Vietnam

10 Oktober 2015 - 14 Oktober 2015

Toscany Drive

14 April 2012 - 07 Juli 2012

Rondreis Zuid Amerika

21 Mei 2010 - 28 Augustus 2010

Eind stage 3de jaar

17 November 2009 - 22 November 2009

AEHT Dubrovnik

26 Mei 2009 - 17 September 2009

2de jaars stage

16 Mei 2008 - 18 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: