1ste maand zit er op:P - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van susan rood - WaarBenJij.nu 1ste maand zit er op:P - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van susan rood - WaarBenJij.nu

1ste maand zit er op:P

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg susan

20 Juni 2010 | Frankrijk, Parijs

haj haj,

tijd gaat weer snel als je t naar je zin heb:)
me eerste maand zit er alweer op, nog 2 te gaan:P

Nu ik hier een auto heb is t ook een stuk makkelijk geworden. Even snel boodschappen halen wat anders eerst op de fiets moest(A) wel sportief..

maar nu kan ik tenminst mooie routes langs de cote d'azur rijden;)

afgelopen week was een drukke week..
avonden in het restaurant met groepen van 50 personen, dan d volgnde ochtend weer 30 schoolkinderen..
En te rennen door t restaurant:P maar wel leuk.

Gisteren moest ik ook werken tijdens nederland-japan maar dat heb ik natuurlijk niet gedaan. Ik heb me collega gesmeekt(A) om me over te nemen om half 2 en jawel:D gelukt!
Snel me omkleed in de wc in me oranje tenue van top tot teen:P
Donderdag weer uiteraard;)

Deze week vertrekt er een collega van me.Dit is nummer 2 al. Ik snap ht niet precies hoe dat werkt hierzo maar zoals bij ons loopt ook hun contract wel eens af.. En dat voor t hoogseizoen:S
We hebben er 5 slowaken voor terug gekregen die hier elk jaar in het hoogseizoen werken. Zo leer in niet alleen frans maar ook nog es slowaaks:P

Maar ik ga er weer vandoor. Even d verblijf plaats van mijn ouders checken..

en dan 's avonds weer werken:P

Groetjes (K)
Suus

• 20 Juni 2010 - 17:35

T/Ineke:

Hoi Suus hier weer een berichtje uit huize Slot, het lijkt hier wel herfst , we hebben pas een nieuwe b&b gekocht en nog niet een keer kunnen gebruiken ,,het moet niet erger worden ,, maar we geven de moed niet op eens word het zomer en dan klagen dat het zo warm is ,ja Suus we blijven hollanders , Suus Niels van T/Els is geslaagd hij gaat hierna na de Pabo. Simon en Juud zijn pas terug van 3wkn malysia hebben erg genoten maar het was lang zat ,,had weer verlangst naar zijn moeder,ha ha ha ,,zo Suus ben je weer even op de hoogte van de fam . Gr van ons en rij voorzichtig in de bergen ,knuf,,

• 23 Juni 2010 - 18:34

Lilian:

he wijffie, morgen is je vader jarig en hoopt 56 jaren jong te worden,
    hij verwacht een inmens kado van je, haha,veel plezier nog met tim en fijne dag toegewenst van je moeder,xxxxxxxx