Time to go home - Reisverslag uit Cusco, Peru van susan rood - WaarBenJij.nu Time to go home - Reisverslag uit Cusco, Peru van susan rood - WaarBenJij.nu

Time to go home

Door: Susan

Blijf op de hoogte en volg susan

29 Juni 2012 | Peru, Cusco

Holaaa!!!

5 a 6 weken gereisd, 6 weken in Cusco verbleven en nu me laatste week.
Achteraf is het geen eens zo heel snel gegaan, behalve de laatste 2 weken haha. Me eerste weken in Cusco was ik de stad nog aan het ontdekken en meer op mezelf. De laatste 3 weken nam ik salsa les, gingen we uit en sprak ik af met vrienden.
Dan gaat de tijd snel!
Maar wat een stad, ongelovelijk. Het uitgaansleven, de stad opzich, de mensen, het eten. Wauuww! Soms zag ik mezelf hier al wonen. Ze kunnen allemaal dansen en vooral de Salsa. Wanneer er wordt gedanst is de sfeer zo gaaf. Net cuba ook al ken ik dat land niet, t komt daar wel vandaan haha.
Me laatste week was apart. Ik had nog appeltaart gebakken voor me kindjes op school en kadootjes voor ze gekocht met de groepsfoto erbij.
Donderdag was me laatste dag, die eigenlijk net als alle andere dagen was. De kinderen geholpen met tekenen, de kleuren leren die ze elke keer door elkaar halen haha.
Dan vertel je ze welke kleur de zon heeft: El sol es amarillo, de zon is geel. Dan herhalen ze dan heel braaf en dan vraag je 5 minuten laten nog eens aan de groep. Welke kleur is de zon?? en dan krijg je vervolgens het antwoordt: AZUL!! blauw.
Die kinderen ook he, geweldig!

Na me laaste dag op me vrijwilligerswerk ben ik voor de allerlaatste keer met de bus etc terug gegaan naar me appartement. Dat was ook raar. Je weet dat je niet terug komt en de rest niet meer ziet. Je weet ook dat er een tijd van komen en van gaan is.
T was een mooie ervaring, het leven in cusco, het werk, de omstandigheden waar mensen mee te maken hebben hier, de verschillen die je tegenkomt etc. Een ander bestaan, dat zeker en ik zal er nog eens terugkomen.

Vanavond nog met de leraren en andere uit. Morgen een beatles concert en dan zondag ochtend time to leave.
en voor ik t weet sta ik op schiphol!
T is altijd lastig na lange tijd terug te gaan maar ook weer fijn om thuis te komen.
Maar eerst nog even een weekje genieten en nog 20 uur in de bus zitten en 15 uur in t vliegtuig.

See you soon!
Bye Bye

  • 29 Juni 2012 - 19:31

    Ineke:

    Hoi suus dat is ook apart ik zat net aan jou te denken ,toen je reisverslag op het internet verscheen .
    Ja suus de tijd gaat hard. Geniet van je laatste week .
    Fijn dat je dit, heb mogen mee maken.
    Lieve Groet van Siemen- Ineke .

  • 30 Juni 2012 - 13:15

    Nanda:

    Hoi Suus,

    Heerlijk genoten van je verhalen... helaas zit het er bijna voor je op, geniet nog even van je laatste dagen!!

    Groetjes Nanda

  • 01 Juli 2012 - 08:06

    Je Vader:

    ben blij dat je weer terugkomt en dat je hebt genoten.
    Tijd voor normale dingen, dansen is leuk, maar je snapt wel als de hele wereld danst, dan dansen zelfs de muizen niet op tafel, want dan is er geen eten.
    Dus Suus, tijd voor orde, regelmaat, werk, vrienden en fam.
    zal enige aanpassingen van je vergen, maar ook daar zal je van genieten en de herinnering houd je en dat is ook leuk, dingen waar je op terug kijk.
    Zie je op schiphol en voordat je het vergeet, vaderdagkado en mijn verjaardagkado en naturlijk een kado uit het buitenland.

    tot zaterdag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

susan

Actief sinds 15 Mei 2008
Verslag gelezen: 394
Totaal aantal bezoekers 69918

Voorgaande reizen:

19 November 2017 - 08 December 2017

Sri Lanka via Shanghai

01 Oktober 2016 - 22 Oktober 2016

Rondreis Vietnam

10 Oktober 2015 - 14 Oktober 2015

Toscany Drive

14 April 2012 - 07 Juli 2012

Rondreis Zuid Amerika

21 Mei 2010 - 28 Augustus 2010

Eind stage 3de jaar

17 November 2009 - 22 November 2009

AEHT Dubrovnik

26 Mei 2009 - 17 September 2009

2de jaars stage

16 Mei 2008 - 18 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: