na 1 maand:P - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van susan rood - WaarBenJij.nu na 1 maand:P - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van susan rood - WaarBenJij.nu

na 1 maand:P

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg susan

15 Juni 2010 | Frankrijk, Parijs

Hoi,

vrijdag ben ik alweer 1 maand in het warme frankrijk, al hoewel t deze week al pittug wat geregend heeft.

even terug denken van wat er allemaal weer gebeurt en gedaan..

oja, afgelopen zaterdag onze eerste discotheque bezocht, want hier zijn t meer kroegjes..
Met ze 5ve naar Montelimar, uurtje rijden maar..
Iedereen had gedronken dus ik was de wijste en reed:P wel lache in een franse auto..
Alles zit op een andere plek, dus na een rondleiding van de auto konne we gaan:P hahah

Tot in de late uurtjes(mooi gezegt) ontzettend gaaf gehad en toen besloot ik toch maar om 5 uur weer terug te gaan..
niet dat dat heel snel ging,
want de eerste moest alweer stoppen om even al t alcohol op de weg te gooien..:S ieee

na nog geen 10 min rijden was t weer zo ver. Auto aan de kant en weer alles er uit...

tegen de tijd dat t weer licht werd hier, waren we eindelijk wer terug op de camping:P
en de volgende dag om 10 uur weer alllemaal aan t werk(A) vraag niet hoe! hihi

VAndaag ga ik naar Montpellier, uit ervaring een mooie stad.. Alleen t weer zit nog niet echt mee maarja..

dus ik kap er mee want ik ga:P

Liefs,Suus

  • 19 Juni 2010 - 20:42

    Je Vader:

    ik begin nog niet af te tellen dat je terug richting huis komt. maar meer naar het verlangen van het kado, je mag het meegeven aan Tim, die je komt bezoeken.
    Verder had ik begrepen dat je ons verblijf heeft gezien als we die kant opkomen.
    Het zijn grotwoningen, we gaan misschien wel terug in de tijd.
    Verder veel plezier in het werken en rust in je vrije tijd.

  • 19 Juni 2010 - 20:51

    Lilian:

    he poedel, ik zit aldoor met je te msn en emailen vandaar dat ik nu pas een berichtje naar je stuur hier is het koud en regenachtig en veel wind, morgen gaan we naar schiphol roel en tink halen laura mag voor de laatste keer bij leekerweide werken en voor t nieuwe schooljaar gaat ze om de week naar school rijden met lisette van diepen, dus de dames gaan niet meer treinen, nou lief geniet met de groep zoals je schrijft naar montpellier enz maar kijk aub wel uit in verkeer en de rest

    dag susie tot mails

    xxxxx je moetie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

susan

Actief sinds 15 Mei 2008
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 69874

Voorgaande reizen:

19 November 2017 - 08 December 2017

Sri Lanka via Shanghai

01 Oktober 2016 - 22 Oktober 2016

Rondreis Vietnam

10 Oktober 2015 - 14 Oktober 2015

Toscany Drive

14 April 2012 - 07 Juli 2012

Rondreis Zuid Amerika

21 Mei 2010 - 28 Augustus 2010

Eind stage 3de jaar

17 November 2009 - 22 November 2009

AEHT Dubrovnik

26 Mei 2009 - 17 September 2009

2de jaars stage

16 Mei 2008 - 18 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: