na 1 maand:P - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van susan rood - WaarBenJij.nu na 1 maand:P - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van susan rood - WaarBenJij.nu

na 1 maand:P

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg susan

15 Juni 2010 | Frankrijk, Parijs

Hoi,

vrijdag ben ik alweer 1 maand in het warme frankrijk, al hoewel t deze week al pittug wat geregend heeft.

even terug denken van wat er allemaal weer gebeurt en gedaan..

oja, afgelopen zaterdag onze eerste discotheque bezocht, want hier zijn t meer kroegjes..
Met ze 5ve naar Montelimar, uurtje rijden maar..
Iedereen had gedronken dus ik was de wijste en reed:P wel lache in een franse auto..
Alles zit op een andere plek, dus na een rondleiding van de auto konne we gaan:P hahah

Tot in de late uurtjes(mooi gezegt) ontzettend gaaf gehad en toen besloot ik toch maar om 5 uur weer terug te gaan..
niet dat dat heel snel ging,
want de eerste moest alweer stoppen om even al t alcohol op de weg te gooien..:S ieee

na nog geen 10 min rijden was t weer zo ver. Auto aan de kant en weer alles er uit...

tegen de tijd dat t weer licht werd hier, waren we eindelijk wer terug op de camping:P
en de volgende dag om 10 uur weer alllemaal aan t werk(A) vraag niet hoe! hihi

VAndaag ga ik naar Montpellier, uit ervaring een mooie stad.. Alleen t weer zit nog niet echt mee maarja..

dus ik kap er mee want ik ga:P

Liefs,Suus

• 19 Juni 2010 - 20:42

Je Vader:

ik begin nog niet af te tellen dat je terug richting huis komt. maar meer naar het verlangen van het kado, je mag het meegeven aan Tim, die je komt bezoeken.
    Verder had ik begrepen dat je ons verblijf heeft gezien als we die kant opkomen.
    Het zijn grotwoningen, we gaan misschien wel terug in de tijd.
    Verder veel plezier in het werken en rust in je vrije tijd.

• 19 Juni 2010 - 20:51

Lilian:

he poedel, ik zit aldoor met je te msn en emailen vandaar dat ik nu pas een berichtje naar je stuur hier is het koud en regenachtig en veel wind, morgen gaan we naar schiphol roel en tink halen laura mag voor de laatste keer bij leekerweide werken en voor t nieuwe schooljaar gaat ze om de week naar school rijden met lisette van diepen, dus de dames gaan niet meer treinen, nou lief geniet met de groep zoals je schrijft naar montpellier enz maar kijk aub wel uit in verkeer en de rest

dag susie tot mails

xxxxx je moetie