aangekomen op het einde van de wereld - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van susan rood - WaarBenJij.nu aangekomen op het einde van de wereld - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van susan rood - WaarBenJij.nu

aangekomen op het einde van de wereld

Door: Susan

Blijf op de hoogte en volg susan

21 April 2012 | Argentinië, Ushuaia

Hoiii Hoiii

Na gister niet veel te hebben uitgevoerd in Buenos op de was doen na dan,heb ik deze hoofdstad achter me gelaten. Gister nog even biertje gedronken met andere reizigers en daarna in bed gekropen. Om vervolgens om half 6 op te staan om richting het vliegveld te gaan.

Nou dan je dus te wachten met je goede gedrag om half 6 op busnummer 45. na 15 min denken je, komt deze nog of zal ik toch 1 van die 1000 taxis aanhouden.
Nee toch niet, want de bus kwam. Sta je in de bus,blijkt hij d andere kant op te gaan. Het snelle spaans met ander accent versta ik ook niet dus snapte er geen snars meer van. En helemaal niet om 6 uur zonder koffie.
Dus dan sta je daar weer...
wachten en wachten, toch een taxi? of toch niet?

Eindelijk kwam daar me busje! bom vol, en dan nog ff lief lachen naar ze omdat er een mega backpack bijmoet met een klein meisje, hihi. En niet betaald want kon niet bij t betaalautomaat. In Buenos of heel argentinie betaal je ongeveer 1,25 pesos voor een rit. Dus voor 0,30 cent kan je overal naar toe. Of gewoon gratis, toch 30 cent bespaard erg handig voor een low budget reizigster!

Eenmaal op het vliegveld, vrij snel ingecheckt en aan boord gegaan. Een super vlucht was t niet. Aangezien ik altijd wel heel stoer doe dat ik overal heen wil, wat ook zo is. Alleen het vliegen zit me nooit zo lekker, altijd weer blij als je op de grond staat. Helemaal na deze vlucht,leek net een kermis attractie.Gedurende de vlucht ging het wel maar met opstijgen en dalen had susie der oogjes dicht;)
Nog ff iets: Ook al heb je er geen benul van hoelang je al vliegt en je ziet ook nog eens niks buiten vraag dan maar aan Suus wanneer we er bijna zijn en gaan landen. Want ze heeft zulke leuke oortjes die zo pijn beginnen te doen als t vliegtuig ook maar een seconde begint met dalen lang voordat het lampje gaat branden van de riemen vast.
Erg handig om te hebben, nog beter om er vanaf te komen:D

Maar nu even over Ushuaia. T is waanzinnig! Ik vind dit persoonlijk meer hebben dan een grote stad. Je bent echt aan het einde van de wereld. Je ziet de bergen ophouden en overgaan in water. And thats it.
Wel bokkie koud, 2 graden ofzo. Maar ben op alles voorbereid. Alleen even wennen van om 8 uur in de ochtend of avond in je zomersoutfit te wandelen naar water-en wind dichte jack,muts,wanten en bergschoenen.:P

afijn, straks me excursies boeken en dan nog even uitzoeken wanneer ik richting Chili wil.

So Ill have to go.
Groetjes vanuit het uiteinde!

Suzer

  • 21 April 2012 - 21:14

    Laura:

    Have fun babe! We vinden dat je erg leuk schrijft in je verhalen.
    xxx

  • 22 April 2012 - 08:32

    Lilian:

    he mop,

    dat je met vliegen toch een ietswat bangig bent , dat zal je van je moeder hebben..........ik ben er ook niet zo stoer in, blij dat je er bent , ik las al over Ushuaia, dat het een hele aparte ervaring is, heerlijk dat je bij een Nederlandse logeer, heel veel plezier en genieten en natuurlijk , wees waakzaam, tot de volgende mail lieverd!

  • 22 April 2012 - 08:56

    Elvira:

    Heey Susan,
    Lau heeft je blog naar me doorgemaild. Superleuk om te lezen!! Ushuaia lijkt me erg mooi. Veel plezier en succes straks met de reis naar Chili.
    Liefs, Elvira

  • 23 April 2012 - 13:38

    M En M:

    Hallo Susan wel makkelijk waar je nu bent
    kan je enkel maar omhoog. 23 april ons
    oudste kleinkind is vandaag jarig.
    11 alweer,ze worden snel groot.het weer
    is kl...te het regent pijpestelen en zo
    is het weer motorweer dus zit ik maar
    binnen. de groeten van je tante en
    denk om jezelf M en M

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

susan

Actief sinds 15 Mei 2008
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 69884

Voorgaande reizen:

19 November 2017 - 08 December 2017

Sri Lanka via Shanghai

01 Oktober 2016 - 22 Oktober 2016

Rondreis Vietnam

10 Oktober 2015 - 14 Oktober 2015

Toscany Drive

14 April 2012 - 07 Juli 2012

Rondreis Zuid Amerika

21 Mei 2010 - 28 Augustus 2010

Eind stage 3de jaar

17 November 2009 - 22 November 2009

AEHT Dubrovnik

26 Mei 2009 - 17 September 2009

2de jaars stage

16 Mei 2008 - 18 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: