opweg naar Bariloche - Reisverslag uit San Martín de los Andes, Argentinië van susan rood - WaarBenJij.nu opweg naar Bariloche - Reisverslag uit San Martín de los Andes, Argentinië van susan rood - WaarBenJij.nu

opweg naar Bariloche

Door: Susan

Blijf op de hoogte en volg susan

08 Mei 2012 | Argentinië, San Martín de los Andes

Hoi Hoi,

ik ben weer in Argentinie haha.
Je zit ook zo dicht bij de grens hier. Vanmorgen vanuit Pucon met de bus die 2 uur vertraging gehad naar JUNIN vertrokken. Later hoorde ik dat ik beter een ticket naar Bariloche vanaf San Martin kon kopen. Duss ik ben mooi blijven zitten in de bus naar San Martin terwijl me ticket tot Junin was.
Hier aangekomen rond 4 uur moest ik 3 uur wachten. We bus gaat namelijk over 15 minuten. Dit wist ik niet want ik dacht dat ik nog 1 uur had en 15 minuten. NIet wetende dat Argentinie en Chili 1 uur qua tijd verschillen haha.Net even nagevraagd waarom de tijd op de computer hier aangaf dat het 7 uur was en op me mobiel 6 uur, naja vandaar dus. Weet ik dat ook weer. Gelukkig ben ik vanuit t cafeetje waar ik zat terug gelopen naar de vertrekplaats van de bussen en erachter komen, optijd achtergekomen dat het hier een uur later is.
het mannetje waar ik nu bij zit, in zijn office waar hij bustickets verkoopt wijst me nog even de tijd aan..
Ik moet opschieten, me bus vertrekt zo.
Morgen mail ik meer vanuit bariloche.

groetjessss, Suus